cRPG mod pelaajat ja kysymykset

Users who are viewing this thread

Khrys

Knight at Arms
Eli tänne kaikki huiput ilmoittautumaan jotka pelaavat cRPG:tä. Samalla täällä voi keskustella modista kotimaan kielellä.

Itsehän pelaan nickeillä Mustikka, Mustikki, Puolukka & MustaHerukka. Joista voi nimen perusteella tietää suomalaisuuden.
Hahmot ovat vielä kehitys-asteella, eli eivät juurikaan kerää kunniaa ja mainetta lista sijoituksillaan mutta asia korjaantunee vielä kunhan kehittyvät hiukan. :wink:
 
Minä pelaan tätä aika ahkerasti, Mustikki on sen varmaan ainakin huomannut. Olisiko cRPG modille hyvä perustaa suomalainen klaani vai onko tämä huono idea?(luulen, että on :?:) Itse olen ainakin ranking-listalla hyvin sijoittunut, paras sija on tainut olla 34.. Oma hahmoni on lvl 17 ja rahaa löytyy n.1,2K. :smile:
 
Weren said:
Temuzu said:
Persistant World on hauskempi.
Tuo on täysin mielipide-kysymys ja itse rohkenen olla eri mieltä.

Komppaan Wereniä. Latasin tuon modin ja menin sevulle, en tajunnut yhtään mistä oli kyse, porukka leikkii jotain nukkekotia suunnilleen ja, kun kysyn heiltä, että mistä saan rahaa ja aseita, he eivät vastaa. ELi PW:ssa on erittäin reilua porukkaa. :smile:
 
Ite ku kokeilin PW:tä niin huomasin että pelistä ei tullu mitään johtuen suuresta lagista mikä siellä on vanhemmilla koneilla.
Mutta varmasti myös mielenkiintoinen modi on. :smile:

cRPG:en tulee lisäys "Strategus" nimellä tässä kunhan valmistuu.
Käytännössä aika pitkästi kuten single playeri mutta moninpeli.
Oma hahmo jota kehittää ja varusteet. Voit vallata oman linnan ja kaupungin. Perustaa oman klaanin. Liittoutua muiden kanssa tai liittyä johonkin voittavaan klaaniin.
 
Khrys said:
Ite ku kokeilin PW:tä niin huomasin että pelistä ei tullu mitään johtuen suuresta lagista mikä siellä on vanhemmilla koneilla.
Mutta varmasti myös mielenkiintoinen modi on. :smile:

cRPG:en tulee lisäys "Strategus" nimellä tässä kunhan valmistuu.
Käytännössä aika pitkästi kuten single playeri mutta moninpeli.
Oma hahmo jota kehittää ja varusteet. Voit vallata oman linnan ja kaupungin. Perustaa oman klaanin. Liittoutua muiden kanssa tai liittyä johonkin voittavaan klaaniin.

Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta, mutta toivon, että 24/7 nörtit eivät pääse tässä valloilleen. Itse pelaan mielestäni aika hyvin tätä modia, mutta vihaan niitä, jotka pelaavat koko ajan serverillä ja kahmivat vain XP:tä ja Kultaa. Sitten ne ovat siellä TOP-10 ja parhaat kamat päällä.  :evil:
 
Mulla on pieni ongelma.
Kun ostan varusteita niin ne eivät tule itse peliin (oon odottanut jo yli 10h).
Xp, kulta, tapot ja kuolemat kyllä näkyy.

ONko jollakulla muulla ollut sama ongelma?
 
ainoa ero on se että pelissä se on isolla alkukirjaimella sivustolla pienellä.Vaikuttaako se?
xP, kulta, tapot ja kuolemat kuitenkin toimivat.
Eli Tiedot tulevat pelistä sivustolle, mutta eivät sivustolta peliin.

e.Tein uuden tyypin ja uudelleen asensin jonkun tiedoston niin rupes toimimaan.
 
Jaa Werenkö se on Jaakon perkele... pirullinen mies olet.

Itsehän pyörin nimillä Suklaakakku ja Avoauto, Templar molempien edessä.
 
Itellä on betassa ukko, mutta ei siellä kauheasti ole jakasnu pyöriä. Lähinnä vaan normi cRPG.
 
Back
Top Bottom