Vikingr Mod

Users who are viewing this thread

Rath0s said:
Noen ideer angående lang øksene?

Et danerøksehovede af slagsen "Petersen type L eller M" er klart min favorit, og historisk korrekt :
601px-Dane_Axe.jpg

Og til skaftet, er det her en god form :
4165_small.jpg

Øksehovedet på øverste billede kombineret med skaftet på nederste er egentlig ment som en erstatning for standard Long Axe i WB, men da Long Axe egentlig ser fin nok ud i WB, kunne du måske lave den så den erstattede den utroligt grimme, og urealistiske, Greater Long Axe, eller den lidt mindre grimme Long War Axe istedet.
 
Väldigt fint arbete här, jag tycker Rath0s förtjänar en utmärkelse  :smile: Skulle det vara möjligt att lägga till dejawolfs tunikor itsället för den fula blå nords har?
 
Sorry for speaking english here, the stuff you have already made is fascinating!
Keep it up!
 
Takk Kocken, de nye armorene i warband bruker muligens et nytt sjelett, så dejawolf sin tunic er ikke rigget til det, og jeg kan ikke det.

krax, ja jeg liker hjelmen jeg å og den er laget av faradon allerede http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,85220.0.html, men den er nok ikke helt viking, tror mer at den er en fantasi hjelm.  :razz:

axemaster, thank you, but I only made the shield and a friend of me made the new sword, the rest is dejawolfs work, except the armor retextures are by me.
And dont say sorry. I think shieldings should be welcome here and discuss and maybe suggest stuff here.
 
Rath0s said:
Skandinv, er ikke det Dansk øksen? (petersen)
Jo, langøkserne i WB er i virkeligheden danerøkser, og danerøksen var den oprindelige langøkse, selvom navnene kan bruges om de samme økser. Greater Long Axe i WB er dog ren fantasy, og burde fjernes fra spillet.
 
Du kanske borde pröva att göra både rustningen och tunikan lite mindre färgstark?
 
Jeg er ikke så vild med bueskytterustningen, de burde vel egentlig bare bære linned som på nogle af de postede billeder, men den nye blå tunika er fantastisk flot Rath0s ! Især den sidste med den mere realistisk dæmpede blå farve er god - men måske kanterne skulle have lidt rødt i dem igen som den tidligere ? Det ser dog rigtig godt ud med gule kanter også.

Som Kocken siger så gør du dig virkelig fortjent til din egen udmærkelse som vor lokale skrædder.
 
Ok, Vi gjør det bare sånn at jeg viser retextures av rustninger/klær så kommenterer dere det om det skal brukes eller hva dere synes.

Som Kocken siger så gør du dig virkelig fortjent til din egen udmærkelse som vor lokale skrædder.

:lol:
 
Højt serviceniveau Rath0s !

Forresten, så selvom jeg synes enormt godt om denne her mod, så må jeg indrømme at jeg personligt ikke kommer til at bruge den før at alle økser er blevet forstørret til rigtige størrelser; som de er nu er de simpelthen alt for små og tynde til at jeg vil bruge dem istedet for dem i vanilla - og dét også selvom modellerne tit er rigtig gode.

Men iøvrigt synes jeg, som allerede nævnt, at den normale danerøkse i WB ser fin ud :
VikingeSkibe.jpg

Og det er mere de andre to langøkser som bør ændres når du finder tid til det.



Edit :
Det her er også en rigtig flot nordisk tunika, lyseblå og med røde kanter, men jeg synes du skal beholde den med den v-halsede krave som du allerede har lavet, og som er på et af de tidligere postede billeder.
Han bærer også danerøksen af typen som jeg postede om tidligere, her har du lidt bedre udsyn til dimensionerne for øksehoved og skæfte, og se lige hvor smukt et våben det egentlig er :

daneaxeviking.jpg
 
Ja, neste steg blir å forstørre alle øksene, inkludert 2 hands øksene, og en lang versjon av dankse øksen.

Ok, hørte masse utav, misforståelsene på TS.

Her er en bedre forklaring, vil du/dere ha en lang versjon av dejawolf sin dansk øks.

Untitled-2-5.jpg


Eller vil du/dere ennå bruke denne dansk øksen.

VikingeSkibe.jpg


Jeg hørte også det om en ny faction, derfor venter vi til modul sytemet er ute, så det går å lage en ny faction istedet for å bare erstatte items.

 
Jeg ville synes at den normale danerøkse, den som hedder Long Axe i WB, burde forblive som den er.

Tilgengæld synes jeg at de billeder jeg har postet af Petersen danerøksen burde erstatte den som hedder Long War Axe i WB.

Og så vidt jeg ved har Dejawolf ikke lavet nogle rigtige danerøkser/langøkser, tilgengæld burde hans økser erstatte nogle af to-hånds økserne, særligt er jeg imod skæggede økser aka for eksempel Great Axe.

Gule er lige kommet med en god idé forresten, måske vi skulle, istedet for at erstatte Nord våben og faction med denne mod, lave en hel ny Einherjar faction til det nye udstyr som i the Invasion Mod.

Edit : Ja ok, du hørte det meste på TS  :smile:
 
Ja sandelig, havde lige glemt at der allerede var den der i modden, hvor er den flot.

Edit:
Men modsat Dejawolf's Petersen type burde den bøje lidt af ved enden af skaftet, som på det tidligere postede billede, for at give den rigtige tyngde, men hvis det er besværligt så behold den som den er, den er virkelig god.
 
Back
Top Bottom