Forum spel IV bespreking

Wat zou jij aan CIV IV willen toevoegen?

  • Meer gebouwen?

    Votes: 2 50.0%
  • Meer religies

    Votes: 0 0.0%
  • Meer opties ( post graag )

    Votes: 0 0.0%
  • Dat de dingen nog meer worden verhoogd

    Votes: 2 50.0%

  • Total voters
    4
  • Poll closed .

Users who are viewing this thread

Gerontis the cunning

Master Knight
Post hier wat je wilt, in geval met CIV IV.

Meteen over de kaart, die komt zo snel mogelijk, maar denk niet echt zeker dat ik die kaart kan realiseren.
Wolf of MR, waarmee maken jullie die kaarten?
Ik weet dat Wolf ook kaarten kan maken zoals in CIV III, want hij heeft me tijdens het maken van CIV II enkele kaarten getoond die hij voor zijn lol maakte.

Als ik ook weet hoe ik zo een kaart maak of als een van jullie een zeer uitgebreide en grote kaart maken, dan zou ik graag willen gebruiken voor de nieuwe civ.
 
The Avenger said:
Post hier wat je wilt, in geval met CIV IV.

Meteen over de kaart, die komt zo snel mogelijk, maar denk niet echt zeker dat ik die kaart kan realiseren.
Wolf of MR, waarmee maken jullie die kaarten?
Ik weet dat Wolf ook kaarten kan maken zoals in CIV III, want hij heeft me tijdens het maken van CIV II enkele kaarten getoond die hij voor zijn lol maakte.

Als ik ook weet hoe ik zo een kaart maak of als een van jullie een zeer uitgebreide en grote kaart maken, dan zou ik graag willen gebruiken voor de nieuwe civ.
Bestaande kaart, volledig wit. Paint.

Trouwens, Civ III is nog niet dood, hoor.
 
Iedereen heeft gestuurd, behalve Icock die nog een kaartje moest sturen. Ongelofelijk dat als er een update ietsje langer duurt, het meteen dood is.  :neutral: De deadline was toch 14 oktober, dus ja...
 
Jongens, ik doe dit niet omdat CIV III dood is of verwacht dat CIV III dood is.
Maar wilde nog een CIV erbij en dacht dat MR misschien dan ook mee kon doen met een CIV waarin zij zelf een staatje bestuurt.

Het is gewoon een CIV erbij, omdat het me leuk leek en niet omdat ik vond dat ik CIV III nu al dood vind, want ik zal daar ook gewoon nog actief meedoen.

Ook zijn er zat mensen die continue gewoon bij CIV III kijken en zeggen dat ze de volgende meedoen, dus wilde ik nog een CIV naast III starten zodat die mensen ook mee konden doen en zelf wilde ik nog met wat ideeën knoeien, kijken of ze reeël zijn en wat mensen ervan vinden.

Zo wil ik ook weer random personen erin doen, dat je dus een tech kunt kopen.
Verder heb ik hier geen bedoelingen mee.
 
Btw. de kaart is de maak.
Maar als jullie vinden dat CIV IV niet van start moet gaan, omdat CIV III nog steeds bezig is, dan wil ik het ook best verwijderen hoor.

Over de kaart, volgens mij word het zelfs een kaart voor ronduit 10 man. :lol:
 
Ik ga niet meedoen aan 2e civ, sorry.
Ik heb het zelf ook met paint gemaakt in tegenstelling tot
sommigen.

(had al mn kolonisatie plannen en al =( )



:lol:
fantasy-world-2.jpg
 
Jezze said:
Ik kan niet meedoen aan 2 CIV spellen. Snap ook niet waarom CIV III dood is om eerlijk te zijn :neutral:.
goden lief!
Ik heb alleen zelf weer een civ gestart, omdat ik een paar ideeën zelf had en graag mee wou experimenteren.
Vind CIV III nog steeds leuk en zal er ook nog steeds actief aan deelnemen, maar wou gewoon nog één civ erbij maken, omdat ik merk dat ik steeds meer tijd vrij heb en van CIV II heb geleerd hoe het nu echt werkt.

DAT IS DE REDEN EN NIET OMDAT IK ZEG/VIND/DENK/SUGGEER DAT CIV III DOOD IS!
 
Dit is de kaart die ik in elkaar heb geflanst.
Rustig aan met commentaar, kan hem uitbreiden en is me allereerste eigen gemaakte CIV kaart. :razz:

*tip, laden kan soms even duren.*
civmettypegrond.png
 
Back
Top Bottom