Co-op games

Users who are viewing this thread

Vuurvos said:
Het spel was altijd al wazig. :razz:
Het was niet wazig. Het word juist enorm goed verteld. Je begint net als desmond aan iets waar je niks van weet.
alhoewel ik daar sterk twijfels bij heb, aangezien desmond gewoon bij de assasins is opgegroeit lange tijd. en zijn vader de leider is?
Zo kom je steeds verder in het verhaal en leer je er steeds meer over. Maar daar grote clue's pas in het begin van een nieuw spel te stoppen moet je lange tijd wachten. Waardoor het wazig kan worden.
 
Dat bedoelde ik, het is zo'n bonk info dat je tegen de tijd dat je het volgende spel hebt je de helft bent vergeten.
 
Assassin's Creed spellen zijn zalig (de multiplayer verveelt wel snel). Ik was in het begin ook geen fan van het hoofdverhaal, maar dat was omdat ik nooit oplette tijdens die stukken. Als je wat moeite doet krijg je wel een idee van hoe episch dat verhaal is. Daarom was het einde van Revelations ook bijna een emotioneel moment voor mij.
 
Laat ik zeggen dat ik alleen begrijp dat Ezio een cool persoon is. Altaïr was beter, maar ok.
 
Ik denk dat het spel nog makkelijker word, als je kijkt hoe slap de musketiers waren in Revelations betwijfel ik of je vaak met hen gaat vechten, waarschijnlijk vecht je veel tegen soldaten die hun musket gebruiken als speer, officiers die hun zwaarden gebruiken (en net als die Janissaries heel irritant af en toe schieten.) en indianen.
 
http://www.youtube.com/watch?v=LPgthEto32E&feature=related

Ziehier, ik vind het er toch leuk uitzien alhoewel het allemaal erg linear lijkt..
 
Back
Top Bottom