Co-op games

Users who are viewing this thread

kingofnoobia

Master Knight
Ik heb echt geweldig veel zin in een goeie co-operative campaign om met jullie te kunnen spelen, liefst met zo veel mogelijk mensen tegelijk. Dus, heeft iemand ideeën? Mijn gedacht was om eens een relatief oude, goedkope RPG te zoeken (die van Dungeons & Dragons zijn wel goed voor co-op, vanwege hun classes die teamplay wel bevorderen) waarmee we dat zouden kunnen doen. Ikzelf heb al Neverwinter Nights, dat daarvoor wel geschikt is. Ik heb eens gecheckt op de Franse Amazon, en daar kost hij nieuw €7,95 , dat kan er dus wel mee door. Neverwinter Nights 2, wat ik zelf niet heb, is ook nog te doen, maar is toch al bijna €20.
 
Ik heb ook Dungeon Siege. Het is ook best wel een optie, maar ten eerste heb ik die al uitgespeeld, en ten tweede is het gewoon minder interessant voor multi.
 
TheNarrator said:
Ik heb ook Dungeon Siege. Het is ook best wel een optie, maar ten eerste heb ik die al uitgespeeld, en ten tweede is het gewoon minder interessant voor multi.
hhmm, misschien moeten we iets anders doen?
MTW II multiplayer campaing...

Dan moet ik dat wel eerst leren hoe we dat doen maar dat zou ook wel geinig zijn.
 
iCock said:
En hoe speel je NWN dan online? :neutral:
Iemand host een spel, de rest joint en je vormt een party. Dan ga je gezellig wat questen, totdat er wat te veel mensen moeten leaven. Dan slaat de host het spel op, en de volgende keer dat er wat mensen bij elkaar komen, host hij die save game opnieuw en speel je gewoon verder. Je kan ook je eigen character apart opslaan, dus als je achterop raakt, kan je zelfs gewoon wat in single player levelen.

Ik heb het al met mijn broer gedaan, en het is echt wel leuk hoor. Maar meer mensen, meer lol. Door de vele classes is er echt wel een goed teamplay aspect.
 
Mmmjja ... ik ga naar Batavia stad en misschien hebben ze het daar wel. Mijn internet prestaties zijn waarschijnlijk niet top hoor. Maar ik wil wel even kijken.


Trouwens, dat ligt waarschijnlijk ook aan mijn ERG VOLLE pc. Hoe kan ik veel geheugen vrijmaken?
 
iCock said:
Mmmjja ... ik ga naar Batavia stad en misschien hebben ze het daar wel. Mijn internet prestaties zijn waarschijnlijk niet top hoor. Maar ik wil wel even kijken.


Trouwens, dat ligt waarschijnlijk ook aan mijn ERG VOLLE pc. Hoe kan ik veel geheugen vrijmaken?
stofzuigen.
 
Ja, ik heb ook NWN gespeeld. Maar heb niet echt zin om er terug op te gaan.
 
Is wel niet een advantage op L4D hé :razz:

De zwarten en de vrouwen hebben 10% meer kans om geviseerd te worden door de andere spelers op versus (multiplayer) xD
 
Back
Top Bottom