WinRar apua

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Lataa se modi vaikka työpöydälle ja sitä paina hiiren oikealla näppäimellä. Valitse siitä Pura tiedostot..., tai jos englannilsi Extract to..., ja pura se M&B:n modules-kansioon, yleensä C:/programfiles/mountandblade/modules.
 
Jim the viking said:
Kun lataan jonkun moden winrarilla niin kuinka mä voin asentaa sen?

Winrarella ei voi ladata mitään, mutta voit ladata winrar-tiedostoja. Sen jälkeen voit purkaa winrar-tiedoston, muttet voi asentaa winrar tiedostoa.

Jos käytät oikeita nimityksiä alusta lähtien, on niihin helpompi vastata.
 
MasterOfTheMartialArts said:
Eldmor said:
Valitse siitä Pura tiedostot..., tai jos englannilsi Extract to...

Se on kylläkin Extract files... Eikä Extract to

Winrar on saatavilla myös suomen kielisenä, joten se voisi olla myös "Pura".
Ei tuolla ole niin väliä, samaa asiaa tarkoittaa kuitenkin.
 
Luulen että se on laittanu sen sinne moduleihin. Mutta en saa vaan sitä valittua aloituksessa. Sielä ei niinkuin lue et voisin valita sen.
 
Onko siinä niitä alikansiota, sen modin tiedostojen pitäisi näkyä suoraan kun on avannut sen kansion. Mikä modi on muuten kyseessä, voisin vilkaista itsekin.

MasterOfTheMartialArts said:
Eldmor said:
Valitse siitä Pura tiedostot..., tai jos englannilsi Extract to...

Se on kylläkin Extract files... Eikä Extract to
Minulla se Winrar on suomeksi joten jotain tuollaista arvelin siinä olevan. Vanhempi versio oli englanniksi ja siinä se taisi lukea niin.

Mutta ihan sama, ladatkaapa muuten uusin versio.
 
Eldmor said:
Onko siinä niitä alikansiota, sen modin tiedostojen pitäisi näkyä suoraan kun on avannut sen kansion. Mikä modi on muuten kyseessä, voisin vilkaista itsekin.

MasterOfTheMartialArts said:
Eldmor said:
Valitse siitä Pura tiedostot..., tai jos englannilsi Extract to...

Se on kylläkin Extract files... Eikä Extract to
Minulla se Winrar on suomeksi joten jotain tuollaista arvelin siinä olevan. Vanhempi versio oli englanniksi ja siinä se taisi lukea niin.

Mutta ihan sama, ladatkaapa muuten uusin versio.
Mod kysymykseen vastaan.
Kaikki modit jotka ladataan WinRar tiedostoilla. Toiseen en tiedä vastausta.
 
Tehdäänpä tämä nyt kuvallisena jos siitä olisi joillekin jotain hyötyä. Winrar ladataan täältä. Siellä löytyy myös suomenkielinen kun katsoo siitä listasta.

Paina tässä ylintä Winrarin kuvaketta.


Sen jälkeen pitäisi tulla tämmöinen. Valitse kuvassa näkyvä polku vain jos M&B on asennettu sinne.


Kun se on purettu modules-kansioon sen pitäisi näkyä aloitusruudussa ja toimia.

Se on itse asiassa ihan yksinkertaista. Aluksi en itsekään tiennyt mikä rar oli, mutta netin avulla sekin selvisi.
 
Pääseekö sillä silloin pelaamaan. Meinaan oon koittanu tota mut ei meinaa toimia. Katsotaas nyt.
TOIMII!!! Kittii kaikille tosi paljon! Mä rakastan teitä (No en ny ihan) :cool:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom