The Beneluxian wars(changend!!!) read first post

de stemmen zijn geteld en nr 1 heeft gewonnen dus dat gaan we doen!

  • gewoon , de middeleeuwen+plaatharnas

    Votes: 14 28.0%
  • romeinse tijd, laat ze maar komen!

    Votes: 7 14.0%
  • franse revolutie, aha weer een kans om die kaasbroodjes in elkaar te meppen!

    Votes: 5 10.0%
  • lol een fantasy mod, belgen en Nl die trollen in elkaar meppen

    Votes: 6 12.0%
  • maak mij niks uit

    Votes: 4 8.0%
  • die spanjaarden wegslaan

    Votes: 9 18.0%
  • of anders middeleeuwen met alleen malienkolders in plaat van plaatharnassen

    Votes: 5 10.0%

  • Total voters
    50

Users who are viewing this thread

Vergeet medal of honour niet he!
Maarja zo te zien zijn wij als enige actief en we kunnen maar beter weer over beneluxian wars praten xD
 
ik ben ook in het team ik weet nog niet wat ik moet doen(ja ik heb Gerontis the cunning gevraagd via pm)
ik ga nu die video tutorials kijken om te kijken of het lukt met het modden/maken van wapen/armor
 
killer-blead said:
toch hebben we het voor elkaar gekregen om in een goude eeuw te komen, vraag me af hoe we dat geflikt hebben.

ongeveer heel europa was in oorlog en nederland was neutraal waardoor wij goed handel konden drijven en nederland was en is nog steeds een van de meest tolerante landen waardoor veel mensen naar nederland kwamen
hierom hebben wij trouwens ook de 2de wereld oorlog verloren we hadden een neutrale politiek waardoor een goed leger niet nodig was
 
hambal said:
killer-blead said:
toch hebben we het voor elkaar gekregen om in een goude eeuw te komen, vraag me af hoe we dat geflikt hebben.

ongeveer heel europa was in oorlog en nederland was neutraal waardoor wij goed handel konden drijven en nederland was en is nog steeds een van de meest tolerante landen waardoor veel mensen naar nederland kwamen
hierom hebben wij trouwens ook de 2de wereld oorlog verloren we hadden een neutrale politiek waardoor een goed leger niet nodig was
dat klopt

 
Back
Top Bottom