Multiplayer och annat mög

Users who are viewing this thread

Det är verkligen inte troligt att det kommer någon multiplayer, även fast det hade varit jävligt coolt. Men man kan alltid hoppas!
 
Har eksperimentert med multiplayer, har gjort det muli å bruke to maskiner til å styre en og samme kriger, men det er ekstremt ustabilt og hakkete så jeg og en venn kom ca. 10 skritt føre hele spillet kræsja. prøver bare å gjøre det mulig med flere spillere, men ser ut til å være umuli.

Gleder meg til M&B II

ska fortsette med mp jobben, poster den garantert ut hvis jeg får mer stabil og mulighet for, vel flere spillere ^^

snx
 
Lycka till - det bästa som man kan ens göra i multiplayer är typ slåss i arenan. Allt annat skulle helt enkelt aldrig funka.
 
Skyrage said:
Lycka till - det bästa som man kan ens göra i multiplayer är typ slåss i arenan. Allt annat skulle helt enkelt aldrig funka.

Jag önskar jag kunde hitta några bilder en kille gjorde king det dramat :smile:.
 
Don Jacobo said:
Det skulle gå åt helvete. men man kan ju svinga träsvärd mot varandra.

Haha! Jag diggar din sig! den rockar fett! :lol:
 
"Lycka till - det bästa som man kan ens göra i multiplayer är typ slåss i arenan. Allt annat skulle helt enkelt aldrig funka."

Jorå. om man spelar med varann. Teamwork vettu :wink:
 
dæven røske, kor kult det hadde vært om man kunne sloss mot værandre i ei ekte "jousting tournament"!
det hadde vært kult! :grin:
 
Back
Top Bottom