Apuva? Ostopulma :/

Users who are viewing this thread

Tharanthiel

Recruit
Pah, minulla ei ole mahdollisuuksia ostaa peliä. Se harmittaa.
Hintakin on kerennyt jotain euron pari nousemaan x) Mikä ei haittaa, en ole ihan köyhä opiskelija. Vielä xD

Visa Electronilla ei voi maksaa :/

Eli, onko kenelläkään mitään ehdotusta?
Tutkin PayPalia, mutta sinne ei kelpuuteta Visa Electronia myöskään.
Ja pankin henkilökunta väitti että Electronilla ei voi missään tapauksessa maksaa netin kautta. Että niin.

Tilinsiirtoja voin kyllä tehdä. :wink:


Kenelläkään tutulla ei ole sellaista korttia joka eSelleratelle kelpaisi :/
 
Tharanthiel said:
Ja pankin henkilökunta väitti että Electronilla ei voi missään tapauksessa maksaa netin kautta. Että niin.
Minkähän pankin henkilökunta näin mahtoi sanoa? Ainakin taannoin kun itse pelin ostin, oli Sammon electron ihan käypää tavaraa siinä toimessa, huhut kertovat Nordean kortin olevan sitä myös. Elikkäs jostain kun taijot tuttavan, jolla on tili jommassakummassa näistä pankeista + puljun elektroni, niin pitäisi homman pelittämän.
 
Kuten "Mielipiteet Mount&Bladesta?" -topicissa olikin puhetta, monilla on Visa Electronin kanssa maksuongelmia. Joidenkin pankkien Visa Electronilla pystyy ostamaan netin kautta, joillakin ei. Tarjouduin jopa maksamaan 20€ sille, joka ostaa mulle sen rekisteröintiavaimen, jonka hinta oli silloin alv:n kanssa laskettuna vähän päälle 15€ (en tiedä onko se vielä sama, ensimmäisellähän maksusivullahan on aluksi veroton hinta).

Viime torstaina otin pyöräni ja poljin oikein pankkiini tiedustelemaan, mikä mättää (paikallisosuuspankki, eri kuin osuuspankki, en pystynyt ostamaan netin kautta). Ystävällinen virkailija sai selville noin vartin tietojen penkomisen jälkeen, että tämän kuun lopussa ja vuoden alussa he päivittävät pankkijärjestelmiään. Jomman kumman päivityksen jälkeen mun Visa Electronilla pitäisi pystyä tekemään nettiostoksia. Arvaattekin varmaan, minkä ostan ensimmäisenä :smile:

Tiedän, miten turhauttavaa on olla kykenemättä ostamaan. Jos onnistun tämän kuun lopussa vihdoinkin siinä, olen valmis auttamaan muitakin.. Siis jos yksi henkilö saa ostaa useamman kuin yhden rekisteröintiavaimen. Toivottavasti se pankkipäivitys tulisi pian..
 
Ongelma onkin se että paikallisosuus pankin kortilla ei voi maksaa >_<

Ei ole kellään Sammon tai Nordean electronia.
Surkeus..

Jospa tulee se jokin pankki päivitys joskus :/
Ehkä minäkin saan sitten netin kautta osteltua :r
 
Expresso, mikä pankki se on joka päivittää niitä pankkijärjestelmiään. Mulla on säästöpankin electron ja sillä ei voi maksaa, mut jos se nyt alkaa toimia niin arvatkaa mikä on mun eka netistä ostettu peli (mulla on kyllä kakkonenkin valittuna).
 
Jos joku veli/sisko -kulta saa mahdolliseksi sen oston, niin ostan mielelläni hänen kauttaan yhden ztipaleen kyseistä artikkelia.
 
aragorn6 said:
Expresso, mikä pankki se on joka päivittää niitä pankkijärjestelmiään.

Kuten sanoin, Paikallisosuuspankki, "koivunlehtipankki", www.paikallisosuuspankit.fi.

Soitin äsken sinne ja tiedustelin nettiostamismahdollisuudesta, kuulemma vielä se ei ole mahdollista, ja mitään tarkkaa päivää sille en saanut. Tulossa se kuitenkin on.

Tiedustelen silti muista pankeista uuden, nettiostamiseen soveltuvan tilin hankkimisesta. Sammossa ainakin on toiminut, toivottavasti sen tilin ylläpito ei ole kallista..
 
Siis, mulla on Nordean Visa Electron kortti. Tän topicin replyjen mukaan sillä maksaminen PITÄIS olla mahdollista? Osaisko joku mua viisaampi selittää että miten se sitte onnistuu? :smile:
 
Ei onnistu nordean elektronilla ainakaan tällä hetkellä. Katevaraus tulee kyllä tilille joka kerta :razz: (6x yritin tilata, ja sit ylläri ku kävin tsekkaa tilin ni 6x 15.jotai katevaraus)
 
Minä ainakin maksoin pelin Nordean Visa Electronilla, mutta siitä on kyllä kerinnyt kulumaan jo vähän aikaa joten en tiedä jos ne ovat sitä maksusysteemiään jotenkin menneet sörkkimään ettei enää mokomaa huoli. :roll:
 
Gummi said:
Ei onnistu nordean elektronilla ainakaan tällä hetkellä. Katevaraus tulee kyllä tilille joka kerta :razz: (6x yritin tilata, ja sit ylläri ku kävin tsekkaa tilin ni 6x 15.jotai katevaraus)

Minulle kävi samalla tavalla, tosin tuli vain yksi katevaraus. Haluaisin kysyä, että kun olen nyt kerta maksanut niin saanko sen tunnukseni jotenkin vai täytyykö pyytää rahat takaisin, ja jos kyllä niin miten. Pitääkö tästä luottokuntaan soittaa vai kui?
 
Back
Top Bottom