Aarreaitta (Suomi 1400-1700)

Users who are viewing this thread

Ildradil

Recruit
Tuolta ajalta ois tarkotus kerätä vähän modeleja, tekstuureja, ääniä, mitä vaan keltäkin löytyy. Näin jossain suomalaisen keskiaikaisen kylän oisko kellään tietoa mistä löytäisin sen, ja kuka sen omistaa. Ihan tarkoituksena olisi vaan tietää että minkälaista matskua meiltä löytyy. Sitten jos alkaisi tuota pikku tekelettä vähän suomalaistamaan... :wink:  Anyway unohdetaan se ja kasataan tänne nyt niitä scriptejä, tekstuureja mitä ollaan tehty.


valitettavasti en itse hallitse grafiikkaa jotenka meidän modelit ja tekstuurit tulee myöhemmin kunhan graafikko saa ne valmiiksi.

Ildradil

Ps. Joita ei kiinnosta kasata resursseja tänne pysykööt poissa ketjusta.
 
Ihan semmosta kartoitusta teen ja työkalupakkia. Ei ole uusi modi. Toki saa kasata muultakin ajanjaksolta, mutta tuli vaan laitettua tuo aika tuonne.

E :Toki on itellä modi työn alla, mutta se on vain harjottelua varten joho ei tule mitää grafiikoita yms. Ei tule koskaan näkemään päivänvaloa. Iha omaksi iloksi ja harjottelun vuoksi
 
Noh, voin sanoa ihan suoraan että niitä ei ole melkein ollenkaan. Meitä Suomalaisia modaajia (lähinnä mallintajia) on vain muutama. Veikkaan että jopa alle 5, eikä muita ole kiinnostanut suomi tuohon aikaan että olisivat sen pohjalta jotain mallintaneet. Ainoastaan ehkä jaakko on voinnut, sekä yksi toinen jonka nimeä ennyt muista, mutta teki jos jonkin moista suomalaista hökkeliä. Löytyypi varmaa OSP resources osastolta. Muuten joudut varmaa itse tekemään, ellet sitten heiltä apua kysy.
 
Joo, Mackie on tehny jonkun suomalaistyylisen talon.

http://mountandblade.nexusmods.com/mods/3521

Ite oon myös väsänny jotain pientä TOTSK:iin.

mb22k.jpg

mb25g.jpg
 
Hienoja mökkejä :grin:

Ois muute kiva jos tulis joku Suomen historiaan liittyvä modi. Ite ku oon tälläne historiasta tykkäävä tyyppi nii on tullu luettua muutamia wikipedia sivuja :grin: Esim. Nuijassotaan sijottuva modi ois aika mielenkiintoine: suomalaiset talonpojat vastaan ruotsalaiset sotilaat.
 
pärähdän paikalle aivan liian myöhään mutta toisaalta aivan sama; on tullu väännettyä puukkoja, vesureita, paalikirveitä yms suomikamaa kyllä jo joku määrä :grin:
tuolla on jokunen.
http://stupidfusion.com/files/weapons_multiformat/
 
Back
Top Bottom