Search results

1. Csdy

Perisno Perisno Perisno Mod Bug Reports Smth

@willyflare: I've the same trouble with POBD menus in battle, any fix for the instantly appearing/dissapearing menus ? (My Mercenary Phalanx are really sad for the moment  :ohdear:) I can't tell to my soldiers to take their polearms. Thanks !
  2. Csdy

Crazy Suggestions Thread

Yep i know it's certainly a ton of work in addition; However for standard classes on FI2, Pop factions troops are pretty op' => Fierdsvain Huscarl/ Sarleon Knight/ Ravenstern Ranger... For "prestige" classes Knighthoods seems more accurate - expensive of course. (Pop 3.4 had some really nice...
  3. Csdy

Crazy Suggestions Thread

Hi ! Just an idea like that: why not a faction based on Prophesy of pendor knighthoods orders ?
  4. Csdy

[MEDIA] Prophesy of Pendor Screenshots

Fierdsvain trolling :fruity:
  5. Csdy

Dev Blog 3: Prophesy of Pendor 3.8 -1/15/17- CHANGELOG ADDED

I'm waiting for two things this year, Kingdom come deliverance and... Prophesy of pendor 3.8 ! Goob job guys ! Can't wait to see more :) (by the way happy new year from France !)
  6. Csdy

Discord Taleworlds Français

Ah cool ! Je passerais aussi tiens.
  7. Csdy

Show me your hero!

Hi! My mercenary lord in the Sarleon's service ! (600 days)
  8. Csdy

WB Tohlobaria {version 0.75 disponible}

Pour le coup merci la bannière (belle initiative hehe). En ce qui concerne les quêtes je n'ai pas encore assez avancé en jeu, mais je plussoie, c'est une bonne façon d'amener les choses (Un peu comme dans WFAS).  Et puis ça ajoute une dynamique intéressante aux mécaniques de Warband.
  9. Csdy

WB Tohlobaria {version 0.75 disponible}

En fait j'ai l'impression que la bannière de fladin a subitement changé ! ( :party: )
  10. Csdy

WB [3DSmax] Uvmapping - mon patron se la coule douce

Ouais en fait ça me semble plutôt logique ! C'est bien le seul truc qui me prend la tête en 3D depuis longtemps. Merci Fladin  :party:
  11. Csdy

WB [3DSmax] Uvmapping - mon patron se la coule douce

Salut à tous ! J'ai déjà posté un post similaire dans la section Modding (inenglishyolo) de Warband mais j'ai l'impression que je m'exprime encore trop mal en Anglais  :mrgreen: Je modélise assez régulièrement depuis un an mais je tombe souvent sur le même problème, qui concerne le dépliage de...
  12. Csdy

[3DSmax] Uvmapping - question

Hi ! I have just one question about Uvw mapping on 3DS max 2012 When i proceed to unwrapping on my model i got this result: But when i look into "Native" Brf texture are more plannar and proper [Question] So, anyone know some tips for make good low-poly uvwmapping ? Thanks PS: I am...
  13. Csdy

Army Size Question

Hi Gizmito ! Bring Jatu army against D'Shar  :party: (if Jatu's are not sided with D'shar off course) [!] => That's hard to do !
  14. Csdy

Dev Blog 3: Prophesy of Pendor 3.8 -1/15/17- CHANGELOG ADDED

Hi guys and girls (just in case) Salut de la France ! I played many hours on Prophesy of pendor (500 hours :mrgreen: just for the Knighthood order feature) I'm really enjoyed about the idea of the 3.8 release and i've some question. In 3.8 Prophesy of pendor version, there is planned...
  15. Csdy

WB [PROBLEME] Comment créer un mod ?!

Salut ! Question bête en introduction: As-tu pensé à copier au préalable le contenu du dossier "NW" (situé dans module) pour coller l'intégralité des fichiers dans ton module "mymod" ? Je n'ai jamais touché à NapoleonicWars mais j'imagine que le principe reste le même.
  16. Csdy

WB (résolut) Modification du corps (native) - besoin de conseils

[IMPORTANT] J'ai finalement trouvé la solution à mon problème grâce à la section appropriée Pour ceux que ça intéresse: http://forums.taleworlds.com/index.php?topic=6628.0 Un guide écrit par un certain "Janus". Merci Miriel ! Après les mois que j'ai passé sur mes tentatives de modélisation...
  17. Csdy

WB (résolut) Modification du corps (native) - besoin de conseils

Bonjour à tous ! Je passe rarement sur le forum, et du coup j'en profite pour dire bonjour. Mais pas que... En effet je travail sur une maquette pour présenter un de mes projets (modding Warband) Dans la mise en place d'une méthodologie pour la modélisation des objets du mod je rencontre...
  18. Csdy

Bug Reports and Suggestions

Alright thanks for the quick answer ! I will be patient  :)
  19. Csdy

Bug Reports and Suggestions

Hi! The mod is great ! But i have some graphics trouble about pictures and banners in game ! On the campaign map i don't see any banners. And in the "factions" section i have no pictures. The trouble it's about missing files ? Or just graphic card (Ati) ? If anyone know a solution ...