Search results

1. Dakura

[DR] Deutschritter [EU/DE] [Best Battle Clan] [Recruiting]

Ah, so you're German too :D And we've been talking in English haha
  2. Dakura

-TEF- The Everlasting Fellowship | International LotR Clan | Recruiting!

Thank you so much guys :wink: I can only give it back^^ Well, I knew that Golradir is a elven Name lol :P
  3. Dakura

[Clan] -TEF- The Everlasting Fellowship | International HdR Clan | Recruiting!

Danke Leo :mrgreen: UPDATE: -Kleine Änderungen bei den Spoilern. -GRO Squad hinzugefügt.
  4. Dakura

UPDATE: -Small changes in the spoilers. -New GRO squad added. Still searching for some nice new members ;)
  5. Dakura

@Prototypus: Ich schlage vor, dass du mich mal in Steam (xxdakuraxx) addest. Dann erklär ich dir das mal^^ @Akii: Armarg hat ja schon erwähnt, dass er und ich am längsten Warband spielen von allen. Das mit den anderen stimmt aber nicht ganz ;) Eigentlich spielen die meisten Mitglieder schon...
  6. Dakura

@Prototypus: Verstehe^^ WoP war auch ganz gut! Spielst du als noch auf den CNQ Reboot Servern? @The_Great_White: Danke :wink: @Armarg: Hat sich ja jetz erledigt :mrgreen:
  7. Dakura

Ja, völlig richtig ;) Ich kann mich sogar noch an dich erinnern^^ Aber du hast dich nie bei uns damals beworben oder? Zumindest wüsste ich das nicht mehr... Würde mich freuen, noch ein "altes Gesicht" bei uns zu haben! @Stier: Danke für den Vorschlag, aber das System ist bewährt und daher...
  8. Dakura

Vielen Dank für eure Glückwünsche und Angebote für Wars :wink: @Varsung: Hast du das Spiel etwa mal gespielt? Wär ja cool^^
  9. Dakura

One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them. Heute wollen wir euch unseren neuen Clan "The Everlasting Fellowship" vorstellen. Wir sind ein internationaler "Mount and Blade: Warband" (Native) und "Ghost Recon: Online" (EU...
  10. Dakura

Oh dear... we had that already :roll: Would be nice if you could stop such comments :P
  11. Dakura

[IR] Irish Rebels

I wish you the best for it mate :)
  12. Dakura

We will :) We are all friends, we will stay together ;) Hopefully we will soon have more people though so we can grow! Mahalo guys :mrgreen:
  13. Dakura

Haha alright :mrgreen: :D You are also still something special! We both are^^ Thank you all :)
  14. Dakura

I will just ignore that... it's not your problem at all... Anyways thank you guys for wishing us good luck! :)