BeNeLux Series: 80 Jarige Oorlog: Description ~( BÈTA RELEASED!!)~ DUTCH

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
50%, historisch gezien bezette Spanje zo'n beetje alles, de steden kwamen in opstand, dus tis logisch dat ze eerst bezet moeten zijn :S (stom dat ik er niet eerder aan dacht).

Dus mod begint eigenlijk wanneer iedereen in opstand kwam, helaas valt dat niet samen, Wvo hielp eerst spanjaarden en toen weer NL. Dus ik denk gewoon dat we op 1 punt moeten beginnen, met correcte leiders, lords etc. en dat daarna de boel zich vanzelf ontwikkeld.

Dus dat betekend dat Friesland oorlog aan Nederland kan verklaren of Vlaanderen aan Wallonie. Dat geeft het meer een twist anders zal je steeds hetzelfde moeten spelen als alle factions tegen Spanje moeten.

Of het kan zo zijn, dat elke faction permanent is in oorlog met Spanje is, en dat ze nog steeds aan anderen de oorlog kunnen verklaren.  Dus dan begint elke faction (behalve Spanje) met een aantal kastelen/towns/dorpjes die zeg maar in opstand kwamen, zijn dan van de andere factions. Misschien worden ze allemaal wel overgenomen of juist niet dat Spanje juist word teruggedrongen.

Suggesties graag :smile: Hoop dat het idee jullie beetje bevalt.
 
d'accord
Jezze said:
50%, historisch gezien bezette Spanje zo'n beetje alles, de steden kwamen in opstand, dus tis logisch dat ze eerst bezet moeten zijn :S (stom dat ik er niet eerder aan dacht).

Dus mod begint eigenlijk wanneer iedereen in opstand kwam, helaas valt dat niet samen, Wvo hielp eerst spanjaarden en toen weer NL. Dus ik denk gewoon dat we op 1 punt moeten beginnen, met correcte leiders, lords etc. en dat daarna de boel zich vanzelf ontwikkeld.

Dus dat betekend dat Friesland oorlog aan Nederland kan verklaren of Vlaanderen aan Wallonie. Dat geeft het meer een twist anders zal je steeds hetzelfde moeten spelen als alle factions tegen Spanje moeten.

Of het kan zo zijn, dat elke faction permanent is in oorlog met Spanje is, en dat ze nog steeds aan anderen de oorlog kunnen verklaren.  Dus dan begint elke faction (behalve Spanje) met een aantal kastelen/towns/dorpjes die zeg maar in opstand kwamen, zijn dan van de andere factions. Misschien worden ze allemaal wel overgenomen of juist niet dat Spanje juist word teruggedrongen.

Suggesties graag :smile: Hoop dat het idee jullie beetje bevalt.
 
Laat de steden die in opstand gekomen zijn (in rl) dat ook doen in het spel.

Op welk ogenblik precies ze in opstand kwamen boeit niet zo: gameplay > realisme  :smile:

Geef de Spanjaarden dan gwn de locaties die NIET in opstand gekomen zijn en opgelost :smile:

En uiteraard mag er onderling met de Friesen enzo ookw at gebakeleid woren :grin:
 
Spanje veel steden en lords. + oorlog met iedereen. Alle anderen partijen beginnen met een groot garnizoen in hun steden en hebben minder lords.
Op die manier zullen ze hun steden behouden en wel uitbreiden.

@Peralta, je bedoelt het grootste gedeelt van vlaanderen/wallonie dus?
 
Peralta said:
Ik wil wel eens kijken voor een aantal Vlaamse leiders uit die periode (heb familie met diploma's geschiedenis en ergens een oom die gids is in historische trips in Aalst enzo :p)

Goed idee. Die 'de Coninck' en andere droge vlaamse achternamen komen wat raar over. Er zou zowiezo ook een voornaam bij moeten.
 
Jezze said:
Hier is ie dan; de eerste menu customisation; moet nog wat werk aan, maar begin is :smile:




Gemaakt door Verbeek, heb hem zelf ff transp., gemaakt en ingevoegd.

waarom is er eigenlijk nog geen quick battle link?
 
MaHuD said:
Spanje veel steden en lords. + oorlog met iedereen. Alle anderen partijen beginnen met een groot garnizoen in hun steden en hebben minder lords.
Op die manier zullen ze hun steden behouden en wel uitbreiden.

@Peralta, je bedoelt het grootste gedeelt van vlaanderen/wallonie dus?

en spanje moeten veel lords hebben en zon weinig garnizoen 200-250 denk ik en dat iedereen vrede heeft met elkaar behalve met spanje
 
Jezze said:
ja idd! Staat ook in topic, dat we daarin de historische veldslagen gaan nabootsen, zoals bv. dat je met de Geuzen Den Briel binnenvalt :grin: St
En de val van Antwerpen?
 
bijvoorbeeld,

Ik ben ook uit het probleem met de spaanse armors. Ik ben er zeker 3 dagen mee bezig geweest en  het lag allemaal aan TYPEFOUT!!!!!

["breastplate_b", "Breastplate", [("breastplate",0)], itp_type_body_armor  |itp_merchandise|itp_civilian,0, 150 , weight(4.5)|abundance(80)|head_armor(0)|body_armor(35)|difficulty(0) ,imodbits_armor ],


WHOAAHAAAAA!!!!!  :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Dus, plzz flame me ff :razz:
 
Jezze said:
bijvoorbeeld,

Ik ben ook uit het probleem met de spaanse armors. Ik ben er zeker 3 dagen mee bezig geweest en  het lag allemaal aan TYPEFOUT!!!!!

["breastplate_b", "Breastplate", [("breastplate",0)], itp_type_body_armor  |itp_merchandise|itp_civilian,0, 150 , weight(4.5)|abundance(80)|head_armor(0)|body_armor(35)|difficulty(0) ,imodbits_armor ],


WHOAAHAAAAA!!!!!  :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Dus, plzz flame me ff :razz:

*Flames je ff*  :mad:

zo  :grin:
 
Wel ik ben blij dat je 'm gevonden hebt  :grin:
Daarmee is ie vergeten (vlug voor gerontis komt!)  :mrgreen:
 
["breastplate_b", "Breastplate", [("breastplate_b",0)], itp_type_body_armor  |itp_merchandise|itp_civilian,0, 150 , weight(4.5)|abundance(80)|head_armor(0)|body_armor(35)|difficulty(0) ,imodbits_armor ],


Ja dat  wel, maar naam moet hetzelfde zijn. Eerste naam laad mesh, en 2de laad texture. Dus daarom had ik alleen maar transparant. Er moest alleen _b achter :razz:
 
Oh, je moest breastplate_b hebben, op die manier.

Maar, dat klopt niet, wat je zegt hoor. De eerste naam is alleen de ID, die laadt niks. Je kunt het net zo gemakkelijk breastplate_achtentwintig_plus_een noemen en hij zou't nog wel doen als de rest klopt. :razz:

Voeg
Code:
["breastplate_achtentwintig_plus_een", "Breastplate", [("breastplate_b",0)], itp_type_body_armor  |itp_merchandise|itp_civilian,0, 150 , weight(4.5)|abundance(80)|head_armor(0)|body_armor(35)|difficulty(0) ,imodbits_armor ],
maar's toe aan je module_items.

 
:razz: woops

Btw, Heeft iemand zin om een keer een trailer te maken, die ik samen met de open bèta wil uit laten komen? En bedoel ik voornamelijk units, naval combat en de map etc. te laten zien. Iemand interesse?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom