Logitech G5 hiiri

Users who are viewing this thread

Elikkäs onko kellään täällä tietoa mistä voisi saada hommatua tosta G5:sta sen 2007 vuoden mallin? Oon koittanu kaivaa sitä, mutta mistään ei tunnu löytyvän, kun se on niin vanha. Apua tarvitaan.
 
Heh, käyttelen ite joskus 2006-2007 ostettua G5:tä. Kestävä vehje. Olen silloin tällöin nähnyt niitä ihan citimarketeissa lojumassa, mutta se on aika arpapeliä. Jostain Amazonista jne. varmaan saisi myös. Minkäs takia juuri sellainen täytyy löytyä? Onhan se hyvä, mutta niin hyvä?
 
Tyah849 said:
Heh, käyttelen ite joskus 2006-2007 ostettua G5:tä. Kestävä vehje. Olen silloin tällöin nähnyt niitä ihan citimarketeissa lojumassa, mutta se on aika arpapeliä. Jostain Amazonista jne. varmaan saisi myös. Minkäs takia juuri sellainen täytyy löytyä? Onhan se hyvä, mutta niin hyvä?
Se on juuri niin hyvä. Itelläni on ollu 2005 asti käytössä sen vanhempi malli, ja on täydellinen lukuunottamatta yhden napin puutetta ja rullaa, jotka on korjattu siihen 2007 versioon. Amazonista tosiaan löytyy, mutta hintaa tulis 169 dollaria plus toimitus, joten se on ihan viimeinen vaihtoehto.

Xplosion said:
Kyseleppä muron puolelta  :grin:

http://murobbs.plaza.fi/
Katsotaan josko Murosta olisi apua, kiitos ehdotuksesta

EDIT: Nyt on Muroonkin tehty ketju, toivottavasti tärppää.
 
Back
Top Bottom