Co-op games

Users who are viewing this thread

Ik heb da spel te veel gespeeld :razz:

Met 3-4 maten van't school via micro is da echt wel zoooo lachen da spel. Vooral als er ene ne stomme fout doet xD Zoveel goeie herinneringen :razz:
 
Vooral niet met vrienden, tenzij er een noob tussen zit die constant de mic inschreewt wanneer hij een zombie ziet lopen. :lol:
 
ik heb geen l4d alleen dungeon siege+ dungeon siege legends of aranna

als ik een horror spel speel zoals wolfenstein rtcw dan schrik ik bijna elke keer van een monster
 
Woohoow ier is een gans subforum dat gebruikt wordt ofwa? Kijk is aan, men ontdekt iets nieuws elke dag. Ik heb NWN 2 (de originele, gn expansions) liggen, maar heb dat eig nooit uitgespeeld (moeilijkheidsgraad lag vrij laag, dus verveelde snel). Ik heb een zeer beperkte D&D kennis (alles wa ik ken komt uit NWN 2), maar het klinkt idd wel plezant om samen te spelen. Het verhaal van NWN 2 vond ik wel goe, mss dak et is ga uitspelen om te zien hoe het afloopt allemaal.

Medieval 2 co-op campaigns is keistom. Komt er op neer da ge dus u beurt speelt zoals in singleplayer, da dan opslaagt in die co-op campaign format en dan u save bestand doorstuurt naar u mede speler die dan op zijn beurt al zijn moves doet voor die 1ne turn en zo gaat ge dan over en weer.
 
http://www.network-games-collection.com/action/60-swat-4

Maja als we daar eens gaan kijken, misschien kunnen we iets GRATIS uitkiezen wat leuk is om met z`n allen te spelen?

EDIT: Zie net dat dat spel niet gratis is maar misschien staat er nog wat in de lijst.


ENNIEWEE;

Ik ga hier een lijst pleuren met spellen die online gespeeld kunnen worden, zonodig via hamachi.


Command & Conquer; Generals
Battle Realms
Settlers: Heritage of Kings
Gangland
Battlefield: Vietnam
L4D
Codename PANZERS phase one
Stronghold 2
 
Als iemand anders daar ook interesse in heeft, pak ik die wel. :wink:


AOE gold edition is ook nog in mijn bezit, dat is trouwens ook wel in het bezit van het halve forum.


Hoop ik.
 
spijdie said:
savage xr is een leuk mp spel
Waarom dan niet gelijk Savage 2? Dat is tegenwoordig ook gratis. Maar Savage noch Savage 2 zijn co-op, dus dat is voor een ander thread. Dit gaat over co-op alleen.

Wolfang said:
Das doet echt geen bang hoor L4D... nee ma serieus, ik haat ook horror games, maar L4D is niet zo.
Heb jij (of iemande anders hier) ooit Half-Life 2 gespeeld? Als je het vergelijkt met het hoofdstuk "We don't go to Ravenholm", is het dan veel erger dan dat? Want dat vond ik nog wel goed te doen. Enkel die snelle zombies op regenpijpen vond ik wat irritant, maar dat was gewoon omdat je niet goed wist van waar ze vandaan zouden komen.


REMINDER: Dit thread gaat dus over CO-OPERATIVE games, geen multiplayer in het algemeen. Daarmee bedoel ik een spel, liefst met een beetje verhaallijn en teamwerk, waar je samen een campaign tegen bots speelt. Dat kan een shooter of een RPG zijn, misschien ook nog wat anders.
 
TheNarrator said:
spijdie said:
savage xr is een leuk mp spel
Waarom dan niet gelijk Savage 2? Dat is tegenwoordig ook gratis. Maar Savage noch Savage 2 zijn co-op, dus dat is voor een ander thread. Dit gaat over co-op alleen.

Wolfang said:
Das doet echt geen bang hoor L4D... nee ma serieus, ik haat ook horror games, maar L4D is niet zo.
Heb jij (of iemande anders hier) ooit Half-Life 2 gespeeld? Als je het vergelijkt met het hoofdstuk "We don't go to Ravenholm", is het dan veel erger dan dat? Want dat vond ik nog wel goed te doen. Enkel die snelle zombies op regenpijpen vond ik wat irritant, maar dat was gewoon omdat je niet goed wist van waar ze vandaan zouden komen.


REMINDER: Dit thread gaat dus over CO-OPERATIVE games, geen multiplayer in het algemeen. Daarmee bedoel ik een spel, liefst met een beetje verhaallijn en teamwerk, waar je samen een campaign tegen bots speelt. Dat kan een shooter of een RPG zijn, misschien ook nog wat anders.

Over L4D, valt wel mee. Het is meer een lollig spel dan dat het eng is.
 
Yep, Synergy. Maar Half-Life 2 heb ik al twee keer doorgespeeld ofzo, lijkt me niet erg leuk om dat nog eens te doen :razz:. Daarbij is het spel nu eenmaal niet ontwikkeld voor co-op.

Wolfang said:
Is dat die missie waar ge enkel zo'n flashlight hebt?
Vlak voor die missie krijg je het Gravity Gun, en in Ravenholm zelf gaan je kogels nogal snel op, zodat je vooral op dat gravity gun bent aangewezen. Ah ja, en Father Grigory zit ook in die missie, het meest epische karakter dat een videogame ooit heeft gesierd, je een shotgun cadeau doet en de coolste dood aller tijden beleeft:
Hij gaat ten onder in een brandende graftombe vol zombies, luid "AHHAHAAAA" lachend, terwijl hij er nog zoveel mogelijk omver knalt met zijn oeroud Anabelle shotgun.
 
iCock said:
Narra, je vergeet wel dat Co-op meestal wel leuker is dan in je eentje. :razz:
Da's waar, maar als we dan toch gaan co-oppen, liever een spel dat echt voor co-op ontworpen is dan een single player spel met ingemodde co-op. Ik heb Synergy al wel met vrienden gespeeld, en het is wel ok, maar niet hetzelfde als spelletjes die daar meer voor gemaakt zijn.

MaHuD said:
Global Agenda kan je co-open. Maar is wel een MMORPG (Guild Wars style payment)
Mja, maar MMORPG is dan wéér iets anders. Daar ben ik ook niet echt naar op zoek, vrees ik.
 
Back
Top Bottom