Vorming van een nieuwe RP

Users who are viewing this thread

Mijn laatste charr ;

Naam : Marsha
Leeftijd : 21
Afkomst : Aral
Uiterlijk : rond de 1.60m , slank gebouwd en zie voor de rest foto.
marsha.png

Persoonlijkheid : Is nogal een ondeugende meid. Ze is wel vriendelijk en gebruikt haar verstand redelijk goed, maar komt toch vaak in de problemen door haar some te snelle en zonder na te denken acties.
Voor de rest weet ze wanneer ze iemand kan vetrouwen en wanneer niet en hou ze totaal er niet van dat ze soms als lief en schattig word gezien.

Historie :

Een echte straatschoffie. Al vroeg op haar zelf moeten leven door te bedelen of vuile klusjes moeten doen. Echter doordat ze vond dat de dood aangenamer was dan haar lichaam te verkopen werd ze een dief. Ze had geen liefde voor haar ouders, want die waren degene die nooit voor haar zorgde. Ze heeft eens geprobeerd Artos te beroven, maar dat mislukte en terwijl ze zich klaar maakte voor een pak slaag of erger, zei hij dat hij haar geen pijn wou doen.
Daardoor is Artos een van de weinige die Marsha als een echte vriend ziet en ook zo behandelt.

Uitrusting en vaardigheden : Ze heeft een lange mes tot haar beschikking. Ze draagt een simpele broek, vest met capechon. Ze is erg goed in close-combat en zelfs Artos heeft gezegd dat ze erg veel talent heeft.
Als ze alleen nou ook eens haar verstand erbij zou gebruiken.
 
Laat ik dan ook mijn laatste char maken denk ik, deze is misschien wel interresant. Ik heb de opmaak maar van Jezze gejat.

Naam: Lothar Kennway

Roepnaam: Loth

Leeftijd: 32

Huidskleur: Blank. Gewoon. Blank.

Gezichtskenmerken: Zijn gezicht zit vol met rimpels maar die trekken recht wanneer hij lacht. Dat is dus bijna altijd.

Uiterlijk: Hij is meestal te vinden in zijn pantser aangezien hij het pantser bijna niet uitkrijgt. Dit geeft soms wat problemen aangezien hij zowat altijd moet staan dus zijn rug is soms wat gebogen als hij uit het pantser is. Door de oorlogen en kroeg-gevechten heen is hij inmiddels '' scarred. ''

Kleding: Zie foto die volgt.

Wapens: Een groot zwaard op zijn rug.

Nationaliteit en herkomst: Ruha

Houdt van: Lachen met zijn vrienden, leiding geven en mensen vermoorden.

Houdt niet van: Mensen vermoorden, boos zijn en mensen die zeuren.

Persoonlijkheid: Een man die altijd wel lacht, en een hekel heeft aan boze mensen. Hij veracht ze. Als je je afvraagt waarom hij houd van mensen vermoorden, en er ook niet van houd; hij heeft meerdere persoonlijkheden. De een is aardig en vriendelijk en de ander is zeer boos. Daarom praat hij soms in zichzelf. Het is al meerdere keren gebeurd dat hij zichzelf bijna zou doodmaken als zijn makkers niet zouden ingrijpen. Vanwege zijn ziekte en gift van god, is hij een ware veraarding van Ruha; hij heeft twee gezichten.

Historie: Als je word geboren in Ruha dan is dat niet erg makkelijk. Één; omdat je vaak in de problemen zit met andere culturen. Twéé; er is altijd een probleem met het geloof. Loth trok zich daar niets van aan en vocht met een ieder. Van dezelfde cultuur of niet, van het zelfde geloof of niet; je kreeg een pak slaag.
Enkele jaren na het onafhankelijkheids gedoe besloot hij om de wapens op te pakken en te vechten voor de kost, sindsdien kent heel de wereld hem als een huurlingenleider. Ze vechten voor iedereen die hen wat goud geeft. Of eten. Het ligt eraan of je Loth of Luth te pakken krijgt.

Warrior_Concept_by_Zyklon8B.jpg
 
Trouwens, mocht iemand nog geïnteresseerd zijn in wat RP, TKOS heeft een RP server draaiend met RP draaiende om Calradia. Was beetje inactief de laatste tijd, maar het trekt alweer een beetje aan. Ze hebben nu ook een board op TW forum als het goed is.
 
@Jezze's laatste post ;

Ik post na het eten ook wel wat. :wink:
Heb de hele dag gewerkt en ben kapot, dus eerst even eten en dan rustig op me gemak een stuk schrijven en ook meteen voor CIV III wat bedenken. :razz:
 
Ik zal morgen proberen te posten. Heb familie op bezoek en moet morgen van 8 tot 4 werken dus moet even zien wanneer ik de tijd heb. Beetje drukke week deze week, daarom juist :wink:.
 
Doe het rustig aan man, heb namelijk ook een erg drukke tijd tegenmoet.

Deze week, naast leren voor school VMware cursus afmaken,
Leren voor volgende week, toetsweek.
Daten met een erg leuke meid,

Dus chill, want ik zal wssl ook komende tijd( één week) minder vaak aanwezig zijn.
 
Ik denk dat ik ook een personage ga maken. Gilan is de naam van een Grijze jager uit de reeks van John Flanagan.=> mijn inspiratie


Naam: Halt Carrick

Roepnaam: Halt

Leeftijd: 38

Huidskleur: blank

Gezichtskenmerken: Bijna altijd verborgen onder zijn kapmantel

Uiterlijk: Hij is redelijk klein. Niet speciaal. Een heel onverzorgde zwart/grijze baard en idem haar. Hij zou het zelf knippen met zijn zwaar dolkmes.

Kleding: Camouflagemantel met kap (als hij perfect stilzit zonder te bewegen kan hij bijna onzichtbaar worden), grijs-groen leren vest, broek, leren laarzen, en leren handschoenen)

Wapens: Grote Handboog, 24 pijlen, met 20 extra in zijn zadeltassen (verschillende typen (Armourpiercing tegen plaatharnassen, gewone tegen normale doelwitten, pijlen met kokers om brieven etc af te schieten) dubbele dolken (zwaar hakmes met 1 scherpe kant van hoge kwaliteit staal (kan zwaarden bot maken zonder zelf beschadiging op te lopen) lijkt eerder een kortzwaard. Werpmes voor dubbele dolk-verdediging (gekruiste messen vormen hefboom tegen vijandelijke aanvallen) en om te werpen.)  zwaargewichten (metalen staven verzwaard met lood om in je handen te houden en vuistslagen extra "overtuigingskracht" mee te geven) kunnen aan elkaar vast gemaakt worden als ploertendoder of om mee te werpen)

Nationaliteit en herkomst: Gilan

Houdt van: Koffie, zijn werk, zijn paard (Abelard)

Houdt niet van: Wreedheid, niets weten over wat er rond hem gebeurd. (in de boeken zijn de grijze jagers in inlichtingendiesnt voor de koning van Araluen) veel te veel vragen die niet nodig zijn

Persoonlijkheid: Nors, met een zeker gevoel voor humor, sluw (door zijn opleiding, in de boeken zijn alle grijze jagers sluw), intelligent, nuchter, waakzaam

Historie: Een mysterie. Hij zegt er zelf nooit iets over (Ik weet het zelf wel hoor)

Andere vaardigheden: Hij is een meestervervalser, en niet slecht in sloten kraken. Hij is een beetje een mengeling van een ranger en een roque, als je bv WoW of D&D erbij neemt.

icon_halt.jpg


Heb geen zin om vandaag nog iets over hem te posten
 
Tot nu toe bevalt hij me wel.
Ken de grijze jagers volgens mij van een mod, maar ik heb alleen dit nog te zeggen ;

''Welkom de RP, dank u voor uw keuze en prettig schrijven. Alle schade of letsel, zowel fysiek als geestelijk, zijn wij niet aanspraakbaar voor.''
:lol:
 
Back
Top Bottom