Voor alle RP-ers Battlemaster

Users who are viewing this thread

Jezus ****, die Chuldah, nu krijg ik al alle **** omdat ik Golradir moest finen, nu willen ze dat ik chuldah ban uit Barca. Ik wil wel, maar dan kan ik me weer aan een hoop protest verwachten, klootzakken.
 
lol mijn chara is van mening dat dit gewoon een te stom onderwerp is om zich zorgen over te maken. Peasants? Why the **** are we talking about peasants?
 
TIM ALS JIJ DIE ASSASSIN NIET ZO SNEL MOGELIJK EXECUTEERT DAN BEN JIJ EEN SPOILSPORT, DOE NE KEER ZOT!!! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU


gogogooggo hak 'r hoofd af en doe een RP met mij derbij ofzo :razz:
 
hmm dees is een beke lame, mss ga ik mee met chuldah en kori

edit: ik post het pas en 'just in' uw RP, laat maar vallen ik doe mee, ga eerst douchen want gisteren nacht heeft iemand letterlijk geloof me of niet een hamer tegen mijn bakkes geslagen
 
hahahaha was in n arrondissement van brussel, heb nu n sick scar boven mn oog.
Wnr kunnen we haar echt executeren? Hoe langer we wachten hoe meer kans dat ze ontsnapt

edit: tim voeg me trouwens op steam toe, Mr Catman
 
kunnen we later wel rp-en dat er net op dat moment een inval gebeurde. Probleem is wel dat ik het verslag van wat er gebeurt is niet heb kunnen lezen. Het geheugen van mijn gsm was net vol toen ik op BM inlogde (dus moest ik cache wissen), maar omdat ik die berichten niet opnieuw kan lezen weet ik helemaal niet wat er gebeurd is :sad:
 
We hebben elke battle gewonnen maar amper nog troepen over, gelukkig dat 2 Dharan units ons kwamen 'redden'. Weet niet wat er gaat gebeuren, denk dat Julius & Reylich heel wounded zijn of gwn innactief zijn, Laia is deleted, geen lord justice meer ^^. Je kunt zeggen dat er geen enkele leiding meer is.

6 int gevangenis. 10 mensen wounded. Crazy ****t

Geen Banker en Geen Justice, ik ga voor de positie van Justice gaan. Votes zijn welkom.
 
Back
Top Bottom