Team Scandinavia

Users who are viewing this thread

Blivandefar said:
arrangera inte matcher mot ryssland som du inte informerar oss om och inte dyker upp till själv oliveran, tack.

Å andra sidan cancellade jag den för jag visste hur det skulle bli i förväg. Om jag tänker informera er är det för jag vet att matchen blir av, jag fick ju smakprov på hur mycket folk det kommer om jag inte är folks mamma och säger till dem en vecka i förväg, och det är min fritid jag spenderar det här på när jag kan åka till universitet och plugga, eller hjälpa till hemma!
 
hade ett gäng ryssar på halsen som sa att matchen fortfarande skulle hända

det är min fritid oxå, jag pluggar och hjälper till hemma. jag säger att det är nog ett smartare val att åka till universitetet eller hjälpa till hemma än att spela datorspel dock.
 
Blivandefar said:
hade ett gäng ryssar på halsen som sa att matchen fortfarande skulle hända

det är min fritid oxå, jag pluggar och hjälper till hemma. jag säger att det är nog ett smartare val att åka till universitetet eller hjälpa till hemma än att spela datorspel dock.

Ja, synd bara att inte deras kapten kan öppna steam när han har meddelanden och läsa vad jag skriver. :smile:

Boys, no arranged matches until the week before our next match.
 
Blivandefar said:
ska vi ha nån scrim före, eller kör vi barbacka? KAN FÖRSÖKA HITTA ETT LAG OM DET ÄR SÅ

Hitta en för torsdag, och på torsdag kan vi kolla om folk kan spela fredag alternativt lördag också.
 
Back
Top Bottom