Shogun total war 2

Users who are viewing this thread

Gerontis the cunning

Master Knight
Ziet er wel goed uit. Ik ga zo de demo uit proberen en wie weet ga ik hem later wel halen.

Zag dat Mahud en Rams via steam deze demo ook hadden geprobeerd. :razz:
 
Lijkt me ook wel wat maar ik ga loeiend hard ragen als ik steam voor het echte spel moet gebruiken. :???:
 
Doe ik al. Ik ziet het nut er gewoon niet van in om extra parafernalia down te moeten loaden voor een demo of een spel dat ik toch voornamelijk in SP ga doen. Achievements kunnen mij de pot op en geen controle over downloads te hebben staat me ook niet aan.
 
AWdeV said:
Doe ik al. Ik ziet het nut er gewoon niet van in om extra parafernalia down te moeten loaden voor een demo of een spel dat ik toch voornamelijk in SP ga doen. Achievements kunnen mij de pot op en geen controle over downloads te hebben staat me ook niet aan.
Ik denk dat ik ook voornamelijk de SP campaing ga doen.
Hoewel ik toch benieuwd ben hoe het nu zit met de multiplayer campagin.
 
de demo is vet. ik ben benieuwd hoe de naval battles zal zijn. alleen op mijn laptop lagt het spel als ik alles op medium zet. :sad:
 
Heb alleen de campaing map gespeeld. Zag er wel goed uit.

Jij en ik moeten de campaing samen eens uitproberen wanner hij uitkomt, he Avenger.  :grin:
 
Rams said:
Heb alleen de campaing map gespeeld. Zag er wel goed uit.

Jij en ik moeten de campaing samen eens uitproberen wanner hij uitkomt, he Avenger.  :grin:
Idd, kennelijk blijkt dat deze keer de multi campaing beter uitgewerkt is.
 
Wat de **** ben je allemaal aan het zeggen, jongeman?
Ik kan jouw zinnen echt niet lezen. Heb jij een zware vorm van autisme/typolosia ofzo?
 
Back
Top Bottom