Red Dead Redemption

Users who are viewing this thread

Ik zou hem kopen in de uitverkoop de trailers waren prachtig maar de in game spelletjes waren gewoon faal.
 
Niet zozeer maar het was gewoon een flop .. 4 jaar en ze konden niet eens iets fatsoenlijks uitbrengen, veel glitches en bugs die er gewoon niet horen te zijn en makkelijk op te lossen zouden zijn. I.E het online gedeelte werkt gewoon helemaal niet.
De story was wel prachtig, dat wel.
 
Meeste bugs in dat filmpje heb ik nooit gehad.
Maarja ik ga hem morgen uitlenen aan een vriend die mijn dan weer Fallout 3 geeft. Best trade EVAR!
 
Die red dead redemption op Xbox of PS is gewoon parels voor de zwijnen. Consoles zuigen echt ballen, ik snap niet dat iemand boven de 12j dat in huis haalt.
 
Verbeek said:
Die red dead redemption op Xbox of PS is gewoon parels voor de zwijnen. Consoles zuigen echt ballen, ik snap niet dat iemand boven de 12j dat in huis haalt.

Het is best goed als je een RPG wilt spelen die nogal heavy is voor je PC ( Oblivion kon mijn PC maar net aan, laat staan Fallout 3. ) Dus ik heb nu Fallout 3 geleent van een vriend.
 
Fallout en Red Dead Redemption zijn zalige games maar met die belachelijke kutcontrollers en minimale interface en omvorming tot arcade-voor een console verkracht je die spelen gewoon.
Fallout 3 is simpelweg te mooi en rijk aan opties voor op een console te spelen. En de mods, oh de mods!
 
Verbeek said:
Fallout en Red Dead Redemption zijn zalige games maar met die belachelijke kutcontrollers en minimale interface en omvorming tot arcade-voor een console verkracht je die spelen gewoon.
Fallout 3 is simpelweg te mooi en rijk aan opties voor op een console te spelen. En de mods, oh de mods!
SHUT UP !!
aaah, ik begin nu al te kwijlen >_< !
 
Verbeek said:
Fallout en Red Dead Redemption zijn zalige games maar met die belachelijke kutcontrollers en minimale interface en omvorming tot arcade-voor een console verkracht je die spelen gewoon.
Fallout 3 is simpelweg te mooi en rijk aan opties voor op een console te spelen. En de mods, oh de mods!

Precies de redenen waarom mijn PC het niet aankan. Voorlopig ben ik blij met de xBox en mijn ouders en broertje iets minder omdat ik de TV in beslag neem. :razz:
 
Je hebt zowiezo een computer nodig waarschijnlijk, stel dat je minstens €200 uitgeeft. Voor de prijs van een PlayStation 3 heb je al een computer met gelijkaardige hardware, voor een prijs van een PS + die 200 heb je een computer met betere hardware dan een PS.
 
Back
Top Bottom