Lag Sverige - Nations Cup

Träningsdag! Tider! (Två röster var, en på dag och en på tid)

  • Måndag

    Votes: 15 50.0%
  • Tisdag

    Votes: 6 20.0%
  • Torsdag

    Votes: 5 16.7%
  • 18-20

    Votes: 14 46.7%
  • 19-21

    Votes: 7 23.3%
  • 20-22

    Votes: 8 26.7%

  • Total voters
    30

Users who are viewing this thread

Lord_T said:
vi kanske bara ska säga vilken tid vi ska ha träning nu och så kommer vi  :mrgreen:
kan alla på fredag?
Jag kan inte på fredag... Ska på student och sedan till Linköping på kvällen.  Bäst hade varit ifall vi fick klart för oss vilken dag, vilken tid och framförallt vilken server vi skall vara på.
 
Wetew said:
Lord_T said:
vi kanske bara ska säga vilken tid vi ska ha träning nu och så kommer vi  :mrgreen:
kan alla på fredag?
Jag kan inte på fredag... Ska på student och sedan till Linköping på kvällen.  Bäst hade varit ifall vi fick klart för oss vilken dag, vilken tid och framförallt vilken server vi skall vara på.

Woo! Linköping!
 
Jag jobbar eftermiddag hela veckan. Tränar  med Einherjar på Lördag. Går upp 5 på Måndag så Söndag är körd med..
Tror nästan jag får drar mig ur det här.. :sad:
 
BlodsHammar said:
Jag jobbar eftermiddag hela veckan. Tränar  med Einherjar på Lördag. Går upp 5 på Måndag så Söndag är körd med..
Tror nästan jag får drar mig ur det här.. :sad:

Ajdå, är du säker på det? Hur gör vi då?
 
Om du inte kan/vill vara kapten Blods måste vi innan den 7:e ha bestämt oss för en annan kapten för oss.

Jag var och testade Nation'c Cup servern och jag fick en ping på 56. Det vore bra ifall ni också kollade vad ni får. Serven kallas för Nations_Cup_Test.
 
Jag har inte spelat på ca en månad nu, bl.a. pga av att en av mina hårddiskar är sönder. Har beställt en ny, men kommer förmodligen inte kunna spela förrän nästa vecka. :neutral:
 
Då blir det knivigt... Någon som kan tänka sig att ta Blods plats? Själv så är jag inte säker på att jag har tid, samt så är jag ärligt talat inte säker på om jag vill ha ansvaret :/
 
Nae, inte jag heller. Inte minst eftersom jag har ett schema som ändrar sig lite som det vill. Visst, är det ingen som vill ta ansvaret får man väl göra det, vi kan ju inte gå måste om det här :wink:
 
Hade jag fått hade jag kunnat. Men jag gör det inte utan Blods tillåtelse och det bryter mot reglerna.
Det börjar bli lite tight, dock. Han har ju fått ett nytt jobb som kanske sätter käppar i hjulet. Men vi får se hur det artar sig.
 
Arch3r har så vidt jeg ved sagt at vi helst skulle undgå klanledere men at det var tilladeligt hvis det var den eneste mulighed. Så måske du skulle gå efter det hvis Blodshammar ikke har tid, Nagl.

Måske vi to hold skulle træne lidt sammen iøvrigt, altså Danmark-Norge-Island mod Sverige ?
 
Det kvittar väl vem som "tar över" bara vi har folk som ger ut och lyder order ska det nog fixa sig. Ska göra mitt bästa och vara med på Måndag iallafall.
 
Ni menar att vi har en Kapten, fast det inte nödvändigtvis är han som beslutar? Jag tycker det låter bra.

Jag kan inte vara med på måndag dock, vi har en "friluftsnatt" i skolan, och troligtvis hinner jag inte vara med.
 
När ni är redo skulle ni ju kunna möta ett lag svenskar som inte ska vara med bara som övning? =)
 
Back
Top Bottom