Kings Will - life or death

Users who are viewing this thread

Name: Hörrar Berenhart
Gender: Man
Age: 42
Origins: het eiland boven Belim, genaamd Skjoldar.
Appearance:
the_last_warrior_by_tomfindahl-d3e247v.jpg
Weapons: Een Nordse strijdbijl, compleet met gravures in het hout en het staal. Daarnaast nog een groot schild waarmee gemakkelijk het hele lichaam van voet tot navel kan worden afgedekt.
Armour/clothes: Een maliën byrnie, gemaakt van het beste Skjoldariaanse staal dat er te vinden is. Hij draagt eigenlijk nooit een helm.
Equipment: een Nordse langboot, gemaakt van goed hout en stevige zeilen. Het is een typische viking langboot.
Skills: Vechten, plunderen en verkrachten
Personality: Hij is een ruwe man die geen genade kent omdat plunderen voor hem meer een baan is dan een bezigheid. Hij zal dan ook nooit iemand sparen. Iedereen moet dood of moet de bossen in gevlucht zijn.. daarnaast houd hij veel van geld en zal vrijwel alles doen om rijk te kunnen worden.
Bio: Zoon van Jortar Berenhart en een onbekende slaaf. Hij was geboren als zoon van een slaaf en een oorlogsheld dus kreeg hij een goede training en een beginsuitrusting, maar niet meer dan dat. Het duurde twee jaar na zijn training tot hij mee mocht plunderen, maar nu heeft hij zijn eigen boot. Echter is hij gestrand in de stad Grimlos, nadat zijn bemanning hem achterliet.
 
Name: Roran Hawkins
Gender: Man
Age: 20
Origins: Rindar, een klein stadje ten Westen van Hessen.
Appearance: Roran is 1.93m, goed getrained en heeft blond haar en groene ogen.
images
Weapons: Een Hogekwaliteits erfstuk van Valyrisch staal, een anderhalver. Het zwaard noemt Langklauw. Een stevig eikenhouten schild, en een essenhouten lans. Zijn paard Cadoc is een goed getrained strijdros.
Armour/clothes: Maliënjak met schouderplaten, gorget (keelplaat) en plaathandschoenen. Leren laarzen. Een great helm.
Equipment: Zadeltassen, jachtboog, wat pijlen.
Skills: Een zeer getalenteerd zwaardvechter. Hij verheft het zwaardvechten tot een nieuw niveau. Zijn zwaard lijkt wel een verlengstuk van zijn arm. Hij is een uitstekend ruiter, en een goede lansier. Kan ook uitstekend met een speer of 2-handig wapen vechten. Matig schutter.
Personality: Hij is een jonge ridder, dus een tikkeltje arrogant, maar ook erg verlegen (vooral tegen vrouwen. Waar hij vandaan kwam zag hij nooit meisjes van zijn leeftijd). Hij is vriendelijk en loyaal, en vind eer en moed belangrijk, maar heeft een goede dosis gezond verstand.
Bio: Als oudste zoon en dus erfgenaam van het huis Hawkins, een klein, arm, maar oud huis, heeft hij een uitstekende opleiding gehad. Hij was net klaar met zijn ridderopleiding toen het Licht zijn huis beschuldigde van magiegebruik (iets wat niemand in zijn bloedlijn ooit gekund heeft) is zijn huis en de bijbehorende grond onteigend en zijn familie uitgeroeid. Hij ontsnapte en werd huurling. Hij voert tegen beter weten in nog steeds de banier van zijn huis, 2 rozen op een gescheiden vlak (zie mn profielfoto)
 
Gezien Ilse en Gareth meer op de voorgrond raken en ik nog één karakter aan mag maken, kies ik wel voor Ilse.

Name: Ilse Tanes
Gender: vrouwelijk
Age: 23
Origins: Rindar, Middas
Appearance: Kleine en leuke meid om te zien met blond haar tot haar schouders. Heeft een hele ondeugende glimlach en pretoogjes.
Weapons: Draagt een kleine kruisboog op haar rug en heeft een kortzwaard en drie lange vechtmessen.
Armour/clothes: Zwart leren uitrusting met nog een donkere mantel met capechon
Equipment: Heeft wat EHBO spullen bij zich.
Skills: Is erg goed in het verleiden en kan zich ook aardig reden in gevechten met zwaarden etc. Haar werkelijke talent ligt in het genezen, en volgens de meeste kattekwaad uithalen.
Personality: Is erg vriendelijk en lief, maar kan zich tot een ware wrede persoon ontpoppen wanneer ze daar de kans voor ziet. Ze haalt zo nu en dan grappen uit, maar in een gevecht zijn de enige grappen bedoeld om haar tegenstander gefrusteerd of boos te maken.
Bio: Geboren en getogen in Middas bij een welvarende familie, wou Ilse altijd toch erop uit trekken. Ze werd een beetje een tomboy. Echter werd het later een probleem voor de familie, want ze werd een beetje te ''onbeschaafd'' in de ogen van de familie, waardoor ze naar een oom werd gestuurd die haar mishandelde. Ze ontsnapte en dwaalde een paar weken over de wegen richting de grens. Ze kwam bijna in een gevecht terecht, maar werd gered door een lid van de Schaduw Orde.

FemaleAssassin_200px.jpg

Zal proberen ook een pic van Adele op te zoeken.

Edit : Adele
warrior_female.jpg
 
Name: Aramos
Gender: Man
Age: 14
Origins: Een nomaad van de dorre vlaktes van Verketh
Appearance:
nomad_by_fluxen-d4jvk9p.jpg
Weapons: Geen.
Armour/clothes: Een typische nomade.
Equipment: Een schoudertas met medische zaken, boeken en scrolls. Een grote flask gemaakt van zand met water erin.
Skills: Een capabele vechter, die een speciale magische kracht heeft vanaf de geboorte. Daarnaast kan hij medische magie gebruiken en
Personality: Een stille jongen, die meestal gewoon doet waar hij zin in heeft. De rest van de mensen om hem heen gaan hem uit de weg omdat ze bang voor hem zijn vanwege zijn krachten. Het enigste wat hij eigenlijk wilt is aardig gevonden worden.
Other: zijn reputatie reist ver, maar Aramos eigenlijk niet. Hij reist alleen in de dorre vlaktes met zijn trouwe compagnon, zijn Malak.
grizzly_bear_transport_by_dmo0113-d4coxjd.jpg

Echter is hij nu op weg naar Belim om een beest af te leveren aan een koopman. Hiermee hoopt hij wat geld te verdienen voor nieuwe scrolls.
 
Name:
Lezza eq Zhan
Gender:
Vrouw
Age:
17
Origins:
Het eiland Mqath, ook wel bekend als 'zonne-eiland' in de baai van Hessen.
Appearance:
Klein, niet hoger dan 1m60 en tenger gebouwd, met een getaande huid en donkerbruin/zwart haar.
Weapons:
Een slinger van leer en vlas en een koperen dolk.
Armour/clothes:
Een tuniek van vlas of hennep en lederen sandalen.
Equipment:
Een lederen tas met kogeltjes van lood en geneeskrachtige kruiden.
Skills:
Omgaan met een slinger, verkennen en een zekere kennis van kruiden en planten.
Personality:
Stil en rustig, luistert liever dan te spreken. Ze is trots op haar clan en net als vele Mqathi trots op haar clan.
Bio:
Groeide op in de Zhan clan op het eiland Mqath. Gezien de Mqathi geboren slingeraars zijn, was het vanzelfsprekend dat Lezza deze kunst van jongs af aan ook beheersde. Door de vrede op het eiland, dankzij de Rindarese overheersers, heeft ze nog nooit iemand gedood en behoort ze nog niet tot de kern des strijders van haar clan, oftewel de 'Zhan-aqqar'.
Other:
Het eiland 'Mqath' is een zonovergoten eiland waar het fruit rijkelijk groeit en er een overvloed van wild is om op te jagen. De inboorlingen, de Mqathi, mogen dan wellicht gezien worden als primitief, toch zijn kooplui altijd wel geïnteresseerd om de bronzen of koperen beeldjes en kleurrijke vazen te kopen die de Mqathi maken. De Mqathi wonen in dorpen van stenen hutten  die steevast omringd zijn door een lage stenen ringmuur. Ze bouwen dit zonder gebruik te maken van mortel of species.
De drie Mqathi clans zijn Zhan, Eqez en Undaq.
Het eiland wordt overheerst door de kleine handelshaven Solpor, door de inboorlingen 'Mqath-xin' genoemd. De gouverneur van Solpor is een vazal van Rindar. Rindarese kolonisten stichtten deze stad enkele decennia geleden vanwege de vele inhammen en natuurlijke havens die de rotsige kust te bieden heeft. Van hieruit kunnen de schepen van Rindar makkelijk de baai van Hessen controleren. De handel bracht nieuwe materialen naar de Mqathi, zoals ijzer (dat ze nutteloos vinden), lood (dat ze omsmelten in slingerkogels) en glas (waarvan ze allerlei fijne voorwerpen blazen).
 
Name:
Abel Parseval
Gender:
Man
Age:
22
Origins:
Vallei van Ulif, Irlos.
Appearance:
Abel is een grote, sterke man. Hij heeft een sterke kaaklijn en hoge jukbeentjes. Zijn lange haar en baard is pikzwart en zijn ogen nog zwarter.
Weapons:
Een slagzwaard en een dolk. Af en toe gebruikt hij graag een kruisboog.
Armour/clothes:
Een pantser van licht maliën versterkt met gekookt leer - 'cuir bouilli' - met een sallet helm.
Equipment:
Een veldfles gevuld met rode wijn.
Skills:
Zwaardvechten en paardrijden. Het liefst vecht hij met zijn eigen zwaard, genaamd Moed.
Personality:
Abel is misschien geen fanatiekeling, hij heeft veel respect voor het Geloof. Hij is tolerant tegenover andere geloven en gedachtegoeden, maar beschouwt die nog steeds alsof ze nog verlicht moeten worden. Maar zijn gelovige kant is slechts bijzaak - Abel handelt het liefst van al volgens de ridderlijke idealen. Het betreurt hem dat vele ridders van dat pad zijn afgeweken. Soms neemt zijn moed echter de bovenhand van zijn verstand.
Bio:
Als tweede zoon van een Heer, nam hij dienst bij de Orde van het Licht toen hij 17 was. Hij had al sinds zijn dertiende gevochten en dus kon hij gemakkelijk worden gerekruteerd voor het Licht. Aangezien hij geen fanatiekeling is - hij is respectvol tegenover het Licht, maar daar blijft het grotendeels bij - heeft hij zich nog niet tot een volwaardige Paladijn laten dopen en is dus nog Sergeant. Toen het Licht zich bij Irlos aansloot, vertrok hij met het expeditieleger mee om Solpor te belegeren...
Other:
((Vul ik later nog wel aan...))
 
Na vele zoekacties heb ik niks beters kunnen vinden voor Richard dan dit :
aotmImage4.jpg
Heb van alles geprobeerd en deze was de meest....redelijke van allemaal.  :lol:

Zal misschien nog een andere later posten, maar deze zal het voorlopig ermee moeten doen.
 
Damn, zo te zien hebben jullie een leuke RP opgezet. Goedkoop en laag als ik ben, vraag ik hier of er nog een mogelijkheid is om mee te doen. Heb nu toch vakantie en in de toekomst tijd zat om mee te doen, dus ik denk dat hieraan meedoen geen problemen moet vormen.

Om eerlijk te zijn heb ik hem nog niet helemaal doorgelezen, maar dat ga ik zo doen. Ik verbaasde mij al dat er nog een RP gaande was hier. Maar genoeg gezwetst, tijd om weer in de RP te komen :grin:.

[me=Jezze]begint met het lezen van het complete rollenspel tot in de kleine uurtjes[/me]
 
Back
Top Bottom