Forum Spel CIV I: Faern

Users who are viewing this thread

Eigenlijk had ik die ingevoerd voordat ik die plan had bedacht, omdat ik al zag dat er bij Eburon problemen gingen ontstaan indien Verbeek zijn leger eeuwig 1 tegel verder kon houden, inderdaad het werkt ook goed voor mij, in mijn plan, maar het zou ook in het voordeel gewerkt hebben van Rams & Ger indien ze doordeden met hun eigen plan van mijn tegels inpalmen.

Stel je ook voor indien we allemaal legers op jou eiland hadden die EEUIWIG uit je handen konden blijven, waarbij je er maar 1 telkens kunt achtervolgen, die wegloopt, en terwijl dat je deze volgt, palmen al de rest tegels in, en wnr je jou omdraait om een andere te volgen, deze dan weg loopt.

@ Avenger
Rams kon je niet echt te hulp schieten met de dreiging van iCock langs je zei, en al had je hulp gestuurd waren onze legers simpelweg te groot, we zouden ook niet gesplitst zijn aangezien onze legers evensnel tegels inpalmen als jij ze kunt inpalmen, behalve dat wij met 5 legers waren, en jij met 1, mogelijk 2.


Ik geef wel toe dat door het geluk dat we meer verliezen konden incasseeren, of indien iCock toch een dubbel spion was dat het verkeerd zou kunnen gaan, maar over het algemeen was het veel beter om in de offensief te gaan, al was het maar ik & AWdev, dan had ikw aarschijnlijk gewoon jullie troepen tot achter de bergen teruggedrongen end aar een fort geplaatst op de mountain pass, en hopelijk een truce.

Ik wist wel dat sommigen uiteindelijk het me zouden verwijten dat ik de regels naar mijn hand ging leggen ofzoiets, ik heb dan ook nooit verklapt wat jullie deden, bvb de grote sabotages op mijn grootste geallieerd AWdeV. Ik ging dan ook zelf niet mensen gaan saboteren als ik wist dat ze geen anti-sabotage hadden.
 
Nee GER .. ik snap niet waar jij dat idee vandaan haalt. Het was geen 1v1, ik zou hulp krijgen. Jouw gesplitste legers zouden worden aangevallen, desnoods door mij. Maar ik zou bonussen hebben en jij niet. Sterker nog jij zou steeds minder pop hebben.
 
iCock said:
Nee GER .. ik snap niet waar jij dat idee vandaan haalt. Het was geen 1v1, ik zou hulp krijgen. Jouw gesplitste legers zouden worden aangevallen, desnoods door mij. Maar ik zou bonussen hebben en jij niet. Sterker nog jij zou steeds minder pop hebben.
Ik kon de rivieren wel houden en of tijd rekken.

Het zou toch uiteindelijk om jouw en mij gaan en ik was :

1. Groter, groeide ook vele malen sterker dan jouw.
2. had bondgenoten dichtbijer me die me konden helpen.
3. Grotere allies die ook even zo sterk of zelfs nog sterker groeide dan mij en me ook zo konden steunen.

Uiteindelijk zou het toch tot een grove oorlog komen maar ik zou zekerder van de overwinning zijn dan jij het zou kunnen zijn.
 
Nouja, goed denk wat je wilt denken. Volgens mij zouden wij hebben gewonnen. Zoals ik al eerder zei zijn jij en Rams erg koppig en denken dat jullie zouden hebben gewonnen.
 
Indien Ger Rams te hulp schoot, kon iCock hem aanvallen, indien Ger iCock aanviel, dan zou hij niet genoeg troepenkracht hebben om deze te verslaan. Het zou naar mijn mening in een 1v1 een tie zijn, maar eens dat ik & AWdeV & FD kwamen zou de tij keren naar de kant van iCock.

Rams zou je niet kunnen helpen omdat hij zelf al bezig is
Jezze zou al uitgeschakeld zijn door sabotages
MR zou je niet kunnen komen helpen, door afstand en ook omdat er zoveel legers van mij FD AWdeV en iCock er tussen liggen (en mogelijk Eburon).
 
Ja, omdat je had gezegd dat je enkel hun alliantie zou toetreden wanneer ze erg in nood stonden, wat dus pas duidelijk zou blijken na aantal beurten.
 
In die tijd was FD er nog niet hoor. Eerste beurt oorlog verklaren en leger maken en pas vanaf volgende beurt marcheren..
 
Wij waren orgineel ook van plan Karakorum in 3 beurten over te nemen. Alleen gaan dingen niet altijd gepland met legers bewegen, herorganizer.. of gezeur van allianten. *KIJKT NAAR JOME* :evil:

etc etc.
 
Wolfang said:
Indien Ger Rams te hulp schoot, kon iCock hem aanvallen, indien Ger iCock aanviel, dan zou hij niet genoeg troepenkracht hebben om deze te verslaan. Het zou naar mijn mening in een 1v1 een tie zijn, maar eens dat ik & AWdeV & FD kwamen zou de tij keren naar de kant van iCock.

Rams zou je niet kunnen helpen omdat hij zelf al bezig is
Jezze zou al uitgeschakeld zijn door sabotages
MR zou je niet kunnen komen helpen, door afstand en ook omdat er zoveel legers van mij FD AWdeV en iCock er tussen liggen (en mogelijk Eburon).
Ttssss.. nu weet ik waarom ik niet in een beurt Adwev mocht lam leggen.
Het was gewoon vriendjes politiek. :eek: !

Zo niet cool dude, zo niet cool.
 
Wolfang said:
Wij konden ook maar 2 sabotages uitvoeren? =/
Hahaha, jullie waren met meer.
En de reden voor dat we maar 2 sabotages mochten doen was zodat je iemand niet in een keer kon plat leggen maar bon, het is allemaal gebeurd en gedaan.
We kunnen nog eeuwen doorgaan over strategien en hoe het zou verlopen zijn als je dit of ik dat had gedaan.

Ik vind het zo goed en orgineel dat ik daarom CIV II ga leiden. :smile:
 
Het laatste, van die Endgame... Dat deed mij zowat denken aan de serie 'Een lied van ijs en vuur'...

Jome zou net goed doorgegaan kunnen hebben voor die mensen die Robb Stark verraden hadden.  :lol:
 
Back
Top Bottom