Faction Wars: Calradia Tormented discussie.

Users who are viewing this thread

Geen idee
Tis niet zoals in typische RPs da we elkaars character nooit mogen besturen enal. Hier gebeurt alles veel chiller, en daardoor bestaat deze RP (faction wars) al meer dan een jaar...
 
Hmm. Oke, dan slacht ik gewoon wat gastjes af, red Gerontis, eis een prijsje en ga dan snel achter jou aan. Deal?
 
Ja, jij moet havik maar eens wat geld gaan geven en dan mag je alsjeblieft zeggen.
 
naam:Galahed

geslacht:manelijk

leeftijd:24

herkomst:haringoth castle van swadia

uiterlijk:
51963_MountAndBladeWarband-Screenshot-20_normal.jpg


persoonlijkheid:een ruige vechter die als job mercenarie is

geschiedenis:hij is geboren als een nobel man in haringoth castle in swadia tot de kasteel werd verovert door de khergith's.Daarna ging hij naar Praven hij had geen familie meer ze waren alemaal gesneuveld.toen bleek dat hij een bastaard was de koning vertelde hem dat daarom was hij niet meer nobel en dus begon hij als mercenarie

uitrusting:batter mail hauberk,veager pike helmet bandit boots

wapens:bastard sword,great heater shield,war bow,khergith arrows
 
Probeer alleen op punctuatie te letten. (HOOFDLETTERS, punten, komma's en goede zinnen en woorden en dan komt alles goed... )
Met wat punctuatie mag je meedoen, dus ik stel voor dat je dat even Edit en dat dat wat leesbaarder wordt.
 
mag ik met men personage ook een in het verhaal van een ander komen maar het verhaal niet verandere dus :wink:?  dus mensen ik ben mercenarie:wink:
 
Je mag met characters van anderen spelen maar niet '' hoi ik ben sterker slaat iedereen dood rent nu weg ''
 
Even een tip: wij weten niet wat JIJ wilt doen. Het is het beste om zelf een intro te maken.
 
Je kan als gehuurde mercenary achter me aangaan omdat ik van een lord heb gestolen.
 
Wanneer je klaar bent. Je mag gewoon nu bij mij komen en dan zien we wel.
 
Ik heb Gerontis een soort van verbogen dolk gegeven, we weten wel allemaal waar ik het vandaan heb  :roll: , maar ik zal ervoor zorgen dat er geen pistool eraan word vastgemaakt of dat Gerontis horden van vijanden kan afslachten ermee.

Dat wou ik even kwijt .
 
Naam: Arvin

Geslacht: Mannelijk

Leeftijd: 28

Herkomst: Swadia, om precies te zijn Praven waar hij nu ook gestationeerd is.

Uiterlijk: Een ruwe, zwarte baard, net-uit-bed haar. Vrij lange knul die met zijn 1.97 boven de rest uit torent. Hij heeft een serieus maar blij gezicht.

Persoonlijkheid: Heeft een vrij makkelijk leven geleid maar is het gewent om te vechten na de lange veldtochten die hij doorbrengt in het leger van Swadia die oprukken tegen de Rhodocks. Hij is vrij charismatisch en slim en weet hoe hij moet schrijven en lezen in tegenstelling tot de rest van de infanteristen, vandaar dat hij een positie heeft als een soort '' leider '' van de infanteristen. Echter is hij geen kapitein en omdat hij zo`n positie heeft haat de huidige kapitein hem. De infanteristen zien Arvin als een echte man die kan lezen en schrijven maar geen koninklijk juweeltje is maar te midden van zijn vrienden en de rest van de soldaten het veld op trekt.

Geschiedenis: Geboren met een handelaar als vader en als moeder een vrouw die zich bezig hield met huisnijverheid had zijn vader het geluk een mooie kist met goud te erven waar hij wat spullen voor kon kopen. Blijkt dat die dingen een fortuin waard zijn als Arvin word geboren. Hij leert schrijven en lezen van een leraar in het dorp, die blij was met een nieuwe leerling. Hij word ook geleerd te vechten met het zwaard en schild, voornamelijk een rond schild en een middelmatig zwaard.
Toen hij 16 werd, werd hij gerekruteerd in het plaatselijke leger.

Uitrusting: een rond schild, een maille met een Frankische helm.

Wapens (als je die al hebt): Een middelmatig zwaard.
 
Naam: Gefrald, maar zijn naam is niet bekend onder de mensen, ze kennen hem eerder als '' De Held van het Westen. ''

Geslacht: Mannelijk

Leeftijd: Onbekend

Herkomst: Ergens uit het westen van Calradia

Uiterlijk: Veel littekens en oude wonden

Persoonlijkheid: Hij is een gladiator, een man die leeft voor en met het zwaard, en die het publiek moet entertainen.

Geschiedenis: Hij werd op zijn 7e gevangen genomen en meegenomen naar Praven, waar hij langdurige gladiator training kreeg tot zijn 16e.

Uitrusting: Word voor een wedstrijd bepaald.

Wapens (als je die al hebt): Voor een wedstrijd word dit bepaald.
 
Back
Top Bottom