darkfall

zou je darkfall kopen

  • ja

    Votes: 4 36.4%
  • nee

    Votes: 3 27.3%
  • mischien

    Votes: 3 27.3%
  • later

    Votes: 1 9.1%

  • Total voters
    11

Users who are viewing this thread

tnx!

heb je daarvoor en nieuwe geinstaleerd ? bij mij zegt het lobby outdated-upgrade it(642) (2#) maar waar de **** moet ik het updated mss de nieuwe client instaleren?
 
spijdie said:
ik had hem gedownload

geen idee vraag het op hun forum :wink:
hehe :razz: zal ik zeker doen maar eerst de nieuwe een downloade de mijne is van vorige grote vakantie :razz: dus...  :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=EYwn-x0c7yI check das nog wel goeie muziek+darkfall amezing!
 
het begin is klote om het 'leren' en om een beetje uitrusting te krijge
maar het valt niet mee met klote ping
 
spijdie said:
het begin is klote om het 'leren' en om een beetje uitrusting te krijge
maar het valt niet mee met klote ping
jep met lag is het bijna heel onwaarschijnlijk dat je veel goblins dood ik had dat op mijn oude ps. in het begin was het ook wat moeilijk moet ik zeggen :smile: is het aleen bij goblins of ook andere mobs en is het ook gewoon als je rond loopt?
 
als er niemand anders in de buurt is dan rond de 60 tot 100  met goblins vaak rond de 300 heb jij een idee hoe ik het lager kan krijgen als ik vecht
 
spijdie said:
als er niemand anders in de buurt is dan rond de 60 tot 100  met goblins vaak rond de 300 heb jij een idee hoe ik het lager kan krijgen als ik vecht
mmh heb ik nooit voor gehad ;( all op forum gevraagd?
 
spijdie said:
magie pee

nooit van gehoord maar die groot zwaard die je van quest krijgt is goblin pwner. boogschieten is eritant op goblins ( alleen nog maar gebrobeerd)
jep dat moet je leren ik heb het all onder de knie bij pve maar bij pvp mann! das iets anders  :razz: jep heb je all alle quests in begin dorpje gedaan?
 
ik dacht van wel ja
eerst moet je pve leren dan pvp pas
je hebt wel een voordeel dat we al warband mp spele daarmee leer je al goede tactieken :mrgreen:
 
spijdie said:
ik dacht van wel ja
eerst moet je pve leren dan pvp pas
je hebt wel een voordeel dat we al warband mp spele daarmee leer je al goede tactieken :mrgreen:
jep maar darkfall is tog wat meer tacktiks gebreuken om te over winnen :smile: echte hinderlagen enz. :razz: maar je hebt gelijk als je op darkfall je archery will treinen doe ff op mount&blade :wink: maar this wel die mobs zijn als gekke koeien :razz:

ik vraag me aff wie voor mischien hebben gestemd op de poll.
 
ik weet het ook niet, die mobs zijn echt gekke koeien
settings staan  heel erg laag
darkfall.jpg
 
Uhm, ja. Ik heb zojuist de trail geinstalleerd en ik zit een beetje vast.

Wat doe ik in deze screen? How maak ik een character aan?

[
darkfall.jpg

EDIT; Lama, heb het al.  :smile:
 
dat deet hij bij mij ook de eerste keer.
maar elke dag om 1 uur gmt+1 gaat de stekker er voor 1 uurtje uit dus om 2 uur smiddags (in nederland belgie) worden de servers offline toch?
 
Back
Top Bottom