BNL GAMES

Users who are viewing this thread

Wolfang

Baron
OKEE, HIER IS DE LIJST VAN GAMES DAT DE MENSEN VAN DE BNL FORUM OP HUN PRIORITEITEN LIJST ZULLEN ZETTEN:

-Skyrim
-Battlefield 3
-...


andere voorstellen zullen moeten gepost worden en een groot genoeg support krijgen voordat ze hier komen te staan.
Dussss als we allemaal BF3 kopen= zalig
of Skyrim, gwn omdat TES altijd de beste games maakt.
 
Ik heb gehoord van een spel genaamd World of Tanks. Zou gratis zijn, voor iedereen toegankelijk, dus.
 
Yup, ik speel al een tijdje WoT. Wordt snel saai, maar is makkelijk om weer op te pakken.
 
WoT beschouw ik niet echt als een game.
@Fries, ik weet dat TES de reeks is en dat Bethesda da maakt. Ik ben moe.
Assassins Creed valt ook door de mand, sorry.

NOG VOORSTELLEN, ge moet u case wa argumenteren.
 
Wolfang said:
WoT beschouw ik niet echt als een game.

Wolfang said:
ge moet u case wa argumenteren.

Faaail. :lol:

Ik ben ook helemaal voor BF3, al wordt het wel duur om het de eerste week al te kopen. Ik denk dat BFBC2 heeft bewezen dat het dus echt wel de 50 euro waard is. Ik speel tot op de dag van vandaag nog steeds BFBC2.
 
Zolang BF3 C4 heeft en een vernietigbare omgeving, zal ik jaren door kunnen gaan.  :razz:
 
Battefield 3 : Heb je de video's gezien? Ziet er supper strak uit!
AC :R : vond de vorige delen tot nu toe erg goed. Hoop wel dat ze de Assassins guild opties hebben verbeterd, dus meer opties die je kunt uitvoeren bij je eigen assassins. Ook natuurlijk nieuwe armor,wapens en outfits en moves.
TES : V : Nuff said..nee? PPffff, gewoon bloedmooi en de belofte van een zo grote open en mooie gamewereld is niet mis, als de game dan ook echt zo is.

Rams said:
Zolang BF3 C4 heeft en een vernietigbare omgeving, zal ik jaren door kunnen gaan.  :razz:
I'll give ya cover mate. :razz:
 
Dus het is besloten. BF3. :grin:

Als de rest van de BNLers nou ook eens met de coole kids mee deden.
 
Rams said:
Dus je haalt BF3?  :grin:
Beloof nog even helemaal niks man.
Maaar als ik het kon, dan zou ik het zeker doen. :wink:
''Then we'll shoot some **** out of people...or we're getting the **** shooted out of us. Either way, will be fun  :lol: ''
 
Als je hoe dan ook een andere multiplayer game haalt moet je het ons wel laten weten.  :razz:

Ga je trouwens nog op vakantie?
 
Rams said:
Als je hoe dan ook een andere multiplayer game haalt moet je het ons wel laten weten.  :razz:

Ga je trouwens nog op vakantie?
Ik ga niet op vakantie en ben ook niet van plan nog deze periode een multiplayer game te gaan halen.
Maar anders laat ik je wel wat horen hoor.
 
Back
Top Bottom