BeNe Nation's Cup 2015! Silver! Goed gedaan boys, ALLEJOPPAAAA!!

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Surkan said:
Je kan niet altijd een mentale stoornis de schuld geven van uw fouten.
Dat is grof, en niet gepast. Je zit niet meer in BeNe. Als het enige wat je komt doen in dit thread trollposts maken en mensen beledigen, heb ik liever dat je niet meer langskomt.
Niemand van ons heeft het recht zo'n dingen te zeggen over andere mensen. Je kent geen context, en zelfs al kende je context is het niet jou taak om zo'n dingen tegen Ciiges te zeggen.
Herriner je je ons gesprek nog met Ceasar en Watly? Dit is een prachtig voorbeeld waarom je geen deel meer uitmaakt van dit team.

Ik heb Ciiges gezegd dat zijn insults niet okay waren, en daar stopt het ook. Meer is er niet aan.
 
Le Roux said:
Surkan said:
Je kan niet altijd een mentale stoornis de schuld geven van uw fouten.
Dat is grof, en niet gepast. Je zit niet meer in BeNe. Als het enige wat je komt doen in dit thread trollposts maken en mensen beledigen, heb ik liever dat je niet meer langskomt.
Niemand van ons heeft het recht zo'n dingen te zeggen over andere mensen. Je kent geen context, en zelfs al kende je context is het niet jou taak om zo'n dingen tegen Ciiges te zeggen.
Herriner je je ons gesprek nog met Ceasar en Watly? Dit is een prachtig voorbeeld waarom je geen deel meer uitmaakt van dit team.

Ik heb Ciiges gezegd dat zijn insults niet okay waren, en daar stopt het ook. Meer is er niet aan.
Dat betekent niet dat hij een mentale stoornis moet gebruiken als excuus voor z'n acties en woorden. Als je een fout maakt, moet je man genoeg zijn om de consequenties te accepteren en je excuses aan te bieden. Simpel weg "Ik heb adhd pls vergeef me" is in mijn mening misbruik maken van een constatering. Ja, het kan moeilijker voor hem zijn, maar dat betekent niet dat het een excuus is om links en rechts dingen te zeggen/doen die onacceptabel zijn.
 
De planning van deze week:

Dinsdag tegen Rusland, om 20:00 (Ik zal er zelf voor deze niet bij zijn)

Woensdag tegen Duitsland, om 20:00

Vrijdag tegen Turkije, om 20:30

Zaterdag tegen Veche, om 20:00
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom