Allmänt Snick-snack!

Users who are viewing this thread

WoW :razz:..

Jag hade inte ens vågat säga nått om jag va 14. Hur kåt jag än va :razz:

Min första gång va ju inget att skryta om dirrekt  :grin:
 
Jo. Fin. Jag menar. 15 åring. Full. Ehm... Ah. Dagen efter såg hon betydligt bättre ut. Dock va det rätt pinsamt eftersom det va skola dagen effter. Så vi sa inte mer än hej. Och så.. och aah. Så har jag inte snackat med henne nått mer om det.

Men jag skulle säga. Inte snyggast. Men 4/5 kanske..
 
W000t?

Asiater är bland det snyggaste som finns...
Jag va ihop med en japansk tjej en gång. Tyvärr hade vi aldrig sex. Men. Wow. Vilket hottie.
 
Låter ganska tokigt att du tycker en brud var snyggare dagen efter, brukar vara tvärtom, hehe.
Vad gör ni grabbar på fritiden då? utom att sitta här och snacka sex.
 
Lorenzo. said:
Låter ganska tokigt att du tycker en brud var snyggare dagen efter, brukar vara tvärtom, hehe.
Men. Fulla tjejer är aldrig snygga. Eller iaf inte dem redlösa :razz:.

Lorenzo. said:
Vad gör ni grabbar på fritiden då? utom att sitta här och snacka sex.
Har sex...
 
Lorenzo. said:
Låter ganska tokigt att du tycker en brud var snyggare dagen efter, brukar vara tvärtom, hehe.
Vad gör ni grabbar på fritiden då? utom att sitta här och snacka sex.

Vanligt vis så pillar jag lite på M&B. Försöker modda det och ändra det till min förmågas bristgränser.
Annars super jag och hänger med polarna.

Just nu praktiserar jag på Hobbex i gbg. Jävligt kul faktist.
Så fort det inte finns något att göra så leker vi med radiostyrda grejer eller Soft Air Guns.
 
w00t? haha jag var där i torsdags. I femman??
I så fall såg jag dig :razz:.. tror jag iaf.

Men juste. Jag "pillar" lite med moddning. Men på senaste har moddnings lusten försvunnit ur mig. Jag hoppas den kommer tbx. Men. En fråga. Varför praktiserar du när du e över 20?
 
Exakt. Dom gav mig en praktikplats så att jag skulle kunna utöka mitt CV.
Själv tycker jag att jag har ett strålande CV men det är alltid bra att utöka det.


Om du ser en kille med toffs, alltså den här killen, kan du ju alltid hälsa:
DSC01936.jpg

Fast på den bilden jag keps och skägg. Nu är jag rakad och jag har inte keps när jag jobbar.


-EDIT-
Hellvete, jag glömde av att fråga en sak.
Vad tycker ni om att starta en scandinavisk klan till Warband?
 
Okey. Ser du ut så så såg jag dig inte :razz:..

men en skandinavisk klan? hmm.. Skit bra idé. Jag har säkert ett gäng killar som skulle glatt gå med i den  :wink:
 
blod i dig? Ehm?

I vilket fall.. Jag tror jag såg dig idag på stand Naglfaar. Eller så va det någon som såg ut precis som dig.
Men va det du så va du på Linnégatan. Påväg mot Järntorget eller nått. Och gick med en tjej :razz:
 
Lorenzo. said:
Vad har du för blod i dig Naglfaar? Ser inte ut att vara helsvensk

Farsan är Tunisier och morsan Svensk.

bjorne. said:
blod i dig? Ehm?

I vilket fall.. Jag tror jag såg dig idag på stand Naglfaar. Eller så va det någon som såg ut precis som dig.
Men va det du så va du på Linnégatan. Påväg mot Järntorget eller nått. Och gick med en tjej :razz:

Tyvärr så vart det inte jag. Jag har inte vart där idag. Jag var på hisingen hos en polare.
Men jag jobbar 10:00 - 19:00 vaje vardag om nån känner för att dra förbi en sväng.



BTW:
Jag har ett gäng polare som också är på att ha en skandinavisk klan, redo för att kicka världens arsle.

Namnet måste ju då vara:
1. Nordiskt
2. Skräckinjagande
3. Lätt att komma ihåg
4. Ondskefullt

Och sisst men inte minst:

5. Jävligt fräckt.
 
Det spelar nog ingen roll. Bara det är jävligt fräckt.
Nordiskt skulle jag nog säga.

Jag hade fan valt Vikings om det inte hade låtit så jävla fjantigt.

BTW så är det en sjukt bra bild du har där.
Metal!
 
Back
Top Bottom