Age of Empires III

Users who are viewing this thread

ik heb ze allebei niet. aoe 3 is niet vista supported. :sad:
________

wie heeft rise of nations?
 
Ik heb Empire Earth gehad, maar er staat een major kras op de CD, waardoor ik het niet meer kan installeren. Spijtig, maar ik vind AoE toch sowieso wel beter.
 
The Avenger said:
spijdie said:
wie heeft rise of nations?
Zelfs met uitbreiding, vond het vroeger zo een machtig spel.  :grin:

dat is/was het zeker
een goed draaiend economie opbouwen en dan hoef je na een tijdje geen zorgen meer te maken om de resources

ik heb zelf gold edition
 
kingofnoobia said:
Ik heb Empire Earth gehad, maar er staat een major kras op de CD, waardoor ik het niet meer kan installeren. Spijtig, maar ik vind AoE toch sowieso wel beter.
Jammer, ach ja...iemand MTW 2 ?
Chechen en ikke gaan vanavond online skirmishen , iemand zin om te joinen?
We doen Third age , versie 2.0 .
 
heb ik niet vind het wel jammer op zich
wat is er veranderd ten opzichte van v1.5

heb zojuist beta gekregen van stronghold kingdoms  :mrgreen:

maar ik ga ook vanavond op vakantie 2 weke rust :razz:
 
The Avenger said:
kingofnoobia said:
Ik heb Empire Earth gehad, maar er staat een major kras op de CD, waardoor ik het niet meer kan installeren. Spijtig, maar ik vind AoE toch sowieso wel beter.
Jammer, ach ja...iemand MTW 2 ?
Chechen en ikke gaan vanavond online skirmishen , iemand zin om te joinen?
We doen Third age , versie 2.0 .
Ik heb Medieval 2: Total War liggen. Third Age zal ik nog moeten zoeken. Ik neem aan dat dat een mod is?
 
spijdie said:
wat is er veranderd ten opzichte van v1.5
Had eerst 1.2 , tot chechen me overhaalde om 2.0 te downloaden, en wat het verschil is tussen 2.0 en 1.5 weet ik niet maar ik denk wel dat hij beter is sinds het 2.0 is.

kingofnoobia said:
The Avenger said:
kingofnoobia said:
Ik heb Empire Earth gehad, maar er staat een major kras op de CD, waardoor ik het niet meer kan installeren. Spijtig, maar ik vind AoE toch sowieso wel beter.
Jammer, ach ja...iemand MTW 2 ?
Chechen en ikke gaan vanavond online skirmishen , iemand zin om te joinen?
We doen Third age , versie 2.0 .
Ik heb Medieval 2: Total War liggen. Third Age zal ik nog moeten zoeken. Ik neem aan dat dat een mod is?
Jah, je hebt er wel de uitbreiding voor nodig, anders moeten we maar normale medieval total war 2 doen.
Vindt ik ook niet erg om te doen.
 
Aangezien het OLL training is vanavond, kan ik eigenlijk niet komen, was ik vergeten te zeggen. Misschien als er niet genoeg volk opdaagt dat ik uiteindelijk toch nog eens kan meedoen, als jullie dan nog spelen.
 
kingofnoobia said:
Aangezien het OLL training is vanavond, kan ik eigenlijk niet komen, was ik vergeten te zeggen. Misschien als er niet genoeg volk opdaagt dat ik uiteindelijk toch nog eens kan meedoen, als jullie dan nog spelen.
Ja, we proberen dingen aan het werk te krijgen maar we tobben en stressen ons kapot en gaan het nu als laatst proberen met Hamachi.

Als iemand er ervaring mee heeft, hulp is (MAAR AL TE GRAAG) welkom. :grin:!
 
The Avenger said:
spijdie said:
maar ik vind third age total war toch wel veel leuker om te spelen dan het m2tw
Zin om dadelijk een potje met mij en Chechen! te doen dan ?

ik ga straks op vakantie
en ik heb m2tw en kingdoms niet. staat in mijn zin dat ik het spel heb?
 
Mijn uberheid verliest van Gerontis.  :sad:
ARGH.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=WWaLxFIVX1s

You be damned Gerontis.

YOU.

BE.

DAMNED.
 
Back
Top Bottom