Author Topic: Oyunda takıldığınız yerler (Buraya yazın, cevaplayalım)  (Read 427434 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nogay.San

  • Knight at Arms
  • *
    • View Profile
  • Faction: Neutral
  • WB
Re: Oyunda takıldığınız yerler (Buraya yazın, cevaplayalım)
« Reply #3075 on: July 23, 2019, 02:25:47 PM »
Esselamu aleyküm arkadaşlar. Benimki bir takılma mevzuu değil de, ilave bir kolaylık arıyorum.
Haritayı fethetmiş olan arkadaşlar bileceklerdir, devlet başkanları "Avam"a bağlı bir şekilde haritanın bazı yerlerinde "kalıyorlar", öyle bildiğiniz takılıp kalıyorlar. Onları bulup da gizlice görüşme seçeneğine bastığınızda size biat edip derebeyiniz oluyorlar, bu benim için efsane bir olaydır.
Diplomasi'de haritayı aldım ve tüm köylere 50'şer Kargıcı devriye yolladım, yolları haydutlardan temizledim ve kimsenin biatını kabul etmedim. Sonra Hakim ile karşılaştım ve kendime biat ettirdim. Şu anda kendisi "Sancakbeyi Hakim".
Gelelim işin size soracağım kısmına, ben tüm eski yöneticileri kendime biat ettirmek istiyorum ama her birini bulmak mümkün olmuyor, oyun çok iyi saklıyor ve zaman zaman yerlerini de değişitiriyor. Tüm haritayı açıp her yere bakmama rağmen de bulamıyorum. Gekokujo Modunda tüm yoldaşların halihazırda nerede olduklarını söyleyen bir özellik vardı, acaba diyorum, herhangi bir karakterin o anda nerede olduğunu da öğrenmek mümkün müdür?
Chetmenu modunu aç, Kamptan Hile menüsüne gir Update troop notes seçeneğine tıkla, Sonra karakterlerden aradığın karakterin ismine tıkla, Karakterin bilgi sayfasında aşağıda yazar nerede olduğu.

AATurkmen

  • Recruit
  • *
    • View Profile
  • Faction: Khergit
Re: Oyunda takıldığınız yerler (Buraya yazın, cevaplayalım)
« Reply #3076 on: July 25, 2019, 06:58:52 PM »
Esselamu aleyküm arkadaşlar. Benimki bir takılma mevzuu değil de, ilave bir kolaylık arıyorum.
Haritayı fethetmiş olan arkadaşlar bileceklerdir, devlet başkanları "Avam"a bağlı bir şekilde haritanın bazı yerlerinde "kalıyorlar", öyle bildiğiniz takılıp kalıyorlar. Onları bulup da gizlice görüşme seçeneğine bastığınızda size biat edip derebeyiniz oluyorlar, bu benim için efsane bir olaydır.
Diplomasi'de haritayı aldım ve tüm köylere 50'şer Kargıcı devriye yolladım, yolları haydutlardan temizledim ve kimsenin biatını kabul etmedim. Sonra Hakim ile karşılaştım ve kendime biat ettirdim. Şu anda kendisi "Sancakbeyi Hakim".
Gelelim işin size soracağım kısmına, ben tüm eski yöneticileri kendime biat ettirmek istiyorum ama her birini bulmak mümkün olmuyor, oyun çok iyi saklıyor ve zaman zaman yerlerini de değişitiriyor. Tüm haritayı açıp her yere bakmama rağmen de bulamıyorum. Gekokujo Modunda tüm yoldaşların halihazırda nerede olduklarını söyleyen bir özellik vardı, acaba diyorum, herhangi bir karakterin o anda nerede olduğunu da öğrenmek mümkün müdür?
Chetmenu modunu aç, Kamptan Hile menüsüne gir Update troop notes seçeneğine tıkla, Sonra karakterlerden aradığın karakterin ismine tıkla, Karakterin bilgi sayfasında aşağıda yazar nerede olduğu.
Çok teşekkürler

Furkan Uçar

  • Veteran
  • *
    • View Profile
  • Faction: Neutral
  • MP nick: Furkucci
Re: Oyunda takıldığınız yerler (Buraya yazın, cevaplayalım)
« Reply #3077 on: December 17, 2019, 08:30:07 PM »
Garip bir şeyle karşı karşıyayım.

Ben Halmarı işgal edip aldım. Kendi krallığımı kurmuş bulundum. Ama gariptir ki aramın iyi olduğu lordların karısı kızı sülalesi benim kaleme doluştu. Başka krallığın kontlarının karısı kızı bu kişiler. Nasıl olur böyle bir şey ve ayriyetten, bunun o krallığın kralıyla da ilişkimin iyi olması ile mi alakalı yoksa? yoksa bu bir bug mu ve çözümü var mı? yada bir süre sonra geçer mi? Lütfen yanıtlayın delireceğim :D

Kirigaya Kazuto

  • Grandmaster Knight
  • *
    • Steam - PortRoyale
    • View Profile
  • Faction: Neutral
  • MP nick: PortRoyale
  • WBVC
Re: Oyunda takıldığınız yerler (Buraya yazın, cevaplayalım)
« Reply #3078 on: December 17, 2019, 09:01:34 PM »
Garip bir şeyle karşı karşıyayım.

Ben Halmarı işgal edip aldım. Kendi krallığımı kurmuş bulundum. Ama gariptir ki aramın iyi olduğu lordların karısı kızı sülalesi benim kaleme doluştu. Başka krallığın kontlarının karısı kızı bu kişiler. Nasıl olur böyle bir şey ve ayriyetten, bunun o krallığın kralıyla da ilişkimin iyi olması ile mi alakalı yoksa? yoksa bu bir bug mu ve çözümü var mı? yada bir süre sonra geçer mi? Lütfen yanıtlayın delireceğim :D

Halmar'ın sahibinin ve kendi mülkü olmayıp da Halmar'da ikamet eden lordların karıları ve kızları onlar, bir süre sonra başka şehir ya da kalelere gidiyorlar kendiliğinden.
.

“ Only the dead have seen the end of war. ”

.

Furkan Uçar

  • Veteran
  • *
    • View Profile
  • Faction: Neutral
  • MP nick: Furkucci
Re: Oyunda takıldığınız yerler (Buraya yazın, cevaplayalım)
« Reply #3079 on: December 17, 2019, 09:37:41 PM »
Garip bir şeyle karşı karşıyayım.

Ben Halmarı işgal edip aldım. Kendi krallığımı kurmuş bulundum. Ama gariptir ki aramın iyi olduğu lordların karısı kızı sülalesi benim kaleme doluştu. Başka krallığın kontlarının karısı kızı bu kişiler. Nasıl olur böyle bir şey ve ayriyetten, bunun o krallığın kralıyla da ilişkimin iyi olması ile mi alakalı yoksa? yoksa bu bir bug mu ve çözümü var mı? yada bir süre sonra geçer mi? Lütfen yanıtlayın delireceğim :D

Halmar'ın sahibinin ve kendi mülkü olmayıp da Halmar'da ikamet eden lordların karıları ve kızları onlar, bir süre sonra başka şehir ya da kalelere gidiyorlar kendiliğinden.

Lakin kalenin eski sahibi değil bu lordlar, hepsi kale ve şehir sahibi olmayan mülksüz lordlar, kendi krallarının kalesinde duracaklarına bana gelmeleri garibime gitti

Kirigaya Kazuto

  • Grandmaster Knight
  • *
    • Steam - PortRoyale
    • View Profile
  • Faction: Neutral
  • MP nick: PortRoyale
  • WBVC
Re: Oyunda takıldığınız yerler (Buraya yazın, cevaplayalım)
« Reply #3080 on: December 17, 2019, 10:10:48 PM »
Evet, dediğim gibi kendi mülkü olmayan kişilerin karıları ve kızları onlar. Kendi mülkü olmayanlar genelde şehirlerde ikamet ediyorlar ve şehir ele geçirdiğinde bu durumla karşılaşıyorsun ama birkaç gün içerisinde gidiyorlar başka yerlere. Bu arada sana gelmedi onlar, şehrin eski sahibine gelmişlerdi, sen şehri ele geçirince şehirde mahsur kalmış oldular. Yanılmıyorsam kendileriyle konuşmaya çalıştığında da zaten aranızda bununla ilgili bir diyalog geçiyor.
.

“ Only the dead have seen the end of war. ”

.

Furkan Uçar

  • Veteran
  • *
    • View Profile
  • Faction: Neutral
  • MP nick: Furkucci
Re: Oyunda takıldığınız yerler (Buraya yazın, cevaplayalım)
« Reply #3081 on: December 17, 2019, 10:30:11 PM »
Evet, dediğim gibi kendi mülkü olmayan kişilerin karıları ve kızları onlar. Kendi mülkü olmayanlar genelde şehirlerde ikamet ediyorlar ve şehir ele geçirdiğinde bu durumla karşılaşıyorsun ama birkaç gün içerisinde gidiyorlar başka yerlere. Bu arada sana gelmedi onlar, şehrin eski sahibine gelmişlerdi, sen şehri ele geçirince şehirde mahsur kalmış oldular. Yanılmıyorsam kendileriyle konuşmaya çalıştığında da zaten aranızda bununla ilgili bir diyalog geçiyor.
Konuştuğumda normal konuşuyorlar, esir olanları zaten evlerine gönderdim. bu kalan kişiler ise hiçbir zaman savaşmadığım svadyanın içindeki dost lordların aileleri. ve ayrılmadılar oyun süresiyle bir hafta geçti :/ Belki başka şehir alıp o şehri lordlarımdan birine verdiğimde düzelebilir. Şimdilik bir şey yapmayacağım.

Kirigaya Kazuto

  • Grandmaster Knight
  • *
    • Steam - PortRoyale
    • View Profile
  • Faction: Neutral
  • MP nick: PortRoyale
  • WBVC
Re: Oyunda takıldığınız yerler (Buraya yazın, cevaplayalım)
« Reply #3082 on: December 17, 2019, 10:39:56 PM »
Eğer kocaları senin kurduğun krallığa mensup ise sen onlara bir toprak verene kadar senin şehrinde kalıyorlar, eğer böyleyse normal. Ama başka bir krallığa mensup kişilerse eğer, hayır senin şehrinde olmamaları gerekiyor, durum buysa bug oluşmuş olabilir. Farklı başarımlar kazanabilmek için pek çok kez farklı şekillerde krallık kurdum, tüm Kalradya'yı fethettim vs. ama böyle bir durumla karşılaşmadım.
.

“ Only the dead have seen the end of war. ”

.

Furkan Uçar

  • Veteran
  • *
    • View Profile
  • Faction: Neutral
  • MP nick: Furkucci
Re: Oyunda takıldığınız yerler (Buraya yazın, cevaplayalım)
« Reply #3083 on: December 17, 2019, 10:56:12 PM »
Eğer kocaları senin kurduğun krallığa mensup ise sen onlara bir toprak verene kadar senin şehrinde kalıyorlar, eğer böyleyse normal. Ama başka bir krallığa mensup kişilerse eğer, hayır senin şehrinde olmamaları gerekiyor, durum buysa bug oluşmuş olabilir. Farklı başarımlar kazanabilmek için pek çok kez farklı şekillerde krallık kurdum, tüm Kalradya'yı fethettim vs. ama böyle bir durumla karşılaşmadım.
O zaman oyunda ilerlerken bu durumun sebebi karşıma çıkana kadar esrarını korumaya devam edecek :D

ilkerTheAdmin

  • Recruit
  • *
    • View Profile
  • Faction: Nord
Lordlarımı nasıl bir şehirde toplayabilirim?
« Reply #3084 on: January 16, 2020, 09:05:57 AM »
Arkadaşlar krallık kurdum 2 şehir ve birkaç kale ele geçirdim yeni bir şehir ele geçireceğim fakat lordlarımı şehirimde toplamam lazım nasıl yapacağım? (bakan Artimennar)

ilkerTheAdmin

  • Recruit
  • *
    • View Profile
  • Faction: Nord
Modules içinde mod yok
« Reply #3085 on: January 16, 2020, 09:47:34 PM »
Arkadaşlar oyunu steamden aldım dosya konumuna giriyom modules diyom native çıkıyor sadece bu kurduğum modu nasıl bulucam (Ottoman Scenerio v2.5) müzikleri değişicem

Krebi

  • Recruit
  • *
    • View Profile
  • Faction: Nord
Re: Oyunda takıldığınız yerler (Buraya yazın, cevaplayalım)
« Reply #3086 on: January 20, 2020, 11:48:18 AM »
Arkadaşlar çok acil birşey soracağım bu şey benim sinirimi bozdu vallahi :evil: şimdi native de single playerdayken savaşa giriyorum bir baltam var  two handed onu salladıgım zaman balta sönükleşiyor vuruken. rengi gidiyor sanki gorunmez olmus gibi sonra geri geliyor rengi durunca.
tabiki baltayı vs. herhangi bir silahı savururken bi animasyonu var ama bu çok garip yani bildiğiniz sonuk sonuk oluyor baltam multiplayer da boyle birşey yok bitek singleda var yardım edin lutfen :D

Kirigaya Kazuto

  • Grandmaster Knight
  • *
    • Steam - PortRoyale
    • View Profile
  • Faction: Neutral
  • MP nick: PortRoyale
  • WBVC
Re: Oyunda takıldığınız yerler (Buraya yazın, cevaplayalım)
« Reply #3087 on: January 20, 2020, 11:49:51 AM »
Oyun dosyalarını doğrulatmayı deneyebilirsiniz.
.

“ Only the dead have seen the end of war. ”

.

Krebi

  • Recruit
  • *
    • View Profile
  • Faction: Nord
Re: Lordlarımı nasıl bir şehirde toplayabilirim?
« Reply #3088 on: January 20, 2020, 11:57:16 AM »
Arkadaşlar krallık kurdum 2 şehir ve birkaç kale ele geçirdim yeni bir şehir ele geçireceğim fakat lordlarımı şehirimde toplamam lazım nasıl yapacağım? (bakan Artimennar)

şimdi anlamadım . lordlarını askerleriyle birlikte toplayıp hep birlikte bir kaleye mi dalicaksın :D yoksa lordlarla ziyafet mi vermek istiyorsun