Ubisoft U play hesabım çalındı lütfen yardım

Users who are viewing this thread

Escude

Recruit
Arkadaşlar daha dün ac revolutins aldım kutulu ve u play hesabı açtım bu sabah kalktığımda hesabımını şifresi değiştirilmişti hemen e postamdan yeni şifre değiştirdim ama hesabımda oyunum yoktu şimdi ben napıcam bu adam steamımı falanda alırsa dolu oyunum var çünkü hem asassin creedim de gitmiş nasıl alıcam ne yapıcam lütfen yardım edin

Sen bi yetkililere başvur.Hem  zaten  Steam'i  başka bir pcden açtığında senden kod istiyor.O kodu kayıtlı e-postana gönderir.

Eğer e-postanı bilmiyorsa Steam'i alması zor olur.

Steam'de güvenlik önlemlerini aldıysan kolay kolay bir sıkıntı çıkmaz da Uplay hakkında pek bir fikrim yok, yetkililere ulaşıp durumu kanıtlarla izah edersen bir çaresine bakabilirler.

Al sana tek çözüm..

PC'ni temiz tut..

Şüphelenirsen formatla.. Her gördüğüne güvenme.. Daha ve daha.. Ben neden daha hayatım boyunca herhangi bir şeyim çalınmadı? Dikkat ediyorum da o yüzden..

Arkadaşlar başvurdum ben u playa ama bana şöyle bir mesaj geldi pek anlayamadım

We apologize for any inconvenience that has been caused due to this matter. So we can effectively process your query, please ensure you have confirmed the following details from your Uplay Account:

Full Name
Email Address
Username
Date of Birth
Any CD key you used with the account
A screenshot of the email that you received when your account was changed

As soon as we have the above information we will investigate your issue and get back to you as soon as possible

anlayan varsa anlatabilirmisiniz arkadaşlar

Orada yazanları yolladım cd key screenshot falan bi cevap daha geldi ubisofttan o da

We apologize for any inconvenience that has been caused due to this matter, if you would like to change the email address on this account could you please provide me with a new e-mail address which isn't currently associated with an account on our system as you can only have one email address linked to one account.
Once your details have been changed we will send you a reset password link were you can reset your password and login to your new account details.

If you have any further queries or issues please do not hesitate to contact us again and we will assist you further

böyle bi mesajdı bende cevap olarak oyunlarımı geri alabilecekmiyim dedim sadece

Back
Top Bottom