Zoekt Clan

Users who are viewing this thread

Hee ik dacht laat ik me even aanmelden tot de forums, maar ik zoek een Nederlandse actieve warband clan waar ik aan kan deelnemen. Die ook wedstrijden doen heb namelijk lang ook actief deelgenomen aan een clan. Maar ben door persoonlijke problemen niet meer deel kunnen nemen aan de clan. Was benieuwd of er nog actieve clans zijn vond het namelijk wel erg leuk de competitie en leerde ook veel van elkaar om me skills te verbeteren in plaats van zo in je eentje.

Gr
 
Hey Blackhuskyy,

Helaas zijn er tegenwoordig geen Nederlandse clans meer actief. Hier is een link naar mijn Multiplayer Clanlist waar je uit kan kiezen tussen 12 Europese clans, 6 Internationale clans, en 7 clans die de taal van hun eigen land spreken (Pools, Russisch, Duits en Turks). Als ik jou was zou ik naar een lager team gaan waar je meer in matches speelt dan dat je in betere clans doet, de beste opties zouden zijn: Fearless, The Kingdom of Swadia of Chesire Cats Clan.

Veel succes met je toekomstige nieuwe clan,

Tallie.
 
Wub Wub Wub Wub Bwaaah said:
Hey Blackhuskyy,

Helaas zijn er tegenwoordig geen Nederlandse clans meer actief. Hier is een link naar mijn Multiplayer Clanlist waar je uit kan kiezen tussen 12 Europese clans, 6 Internationale clans, en 7 clans die de taal van hun eigen land spreken (Pools, Russisch, Duits en Turks). Als ik jou was zou ik naar een lager team gaan waar je meer in matches speelt dan dat je in betere clans doet, de beste opties zouden zijn: Fearless, The Kingdom of Swadia of Chesire Cats Clan.

Veel succes met je toekomstige nieuwe clan,

Tallie.

Hee Tallie
erg bedankt voor de informatie dit zou me zekers beter op weg helpen met me zoektoch. Ik denk dat ik fearless eens zal proberen bedankt alsvast.

Gr
 
En welkom op het forum, leuk dat je je weg hebt gevonden naar dit random deel, ons Almachtige Sub-board.

Allemaal vriendelijke jongens hier, ik zou enkel oppassen voor Broomstick, Renko en Roodbaard. Sluwe jongens die drie.
 
Le Roux said:
En welkom op het forum, leuk dat je je weg hebt gevonden naar dit random deel, ons Almachtige Sub-board.

Allemaal vriendelijke jongens hier, ik zou enkel oppassen voor Broomstick, Renko en Roodbaard. Sluwe jongens die drie.

Bedankt voor de verwelkoming en het is me een genoegen om deel te mogen maken van de forum en dit geweldige sub-forum hehe, Ik had al beetje rond gelezen en ik zal uitkijken voor de sluwe bandieten hehe  :iamamoron:
 
Le Roux said:
En welkom op het forum, leuk dat je je weg hebt gevonden naar dit random deel, ons Almachtige Sub-board.

Allemaal vriendelijke jongens hier, ik zou enkel oppassen voor Broomstick, Renko en Roodbaard. Sluwe jongens die drie.
:lol: :lol:
 
Booooo! Ik ben een spookdwerg!


8lKQji1.png
 
Back
Top Bottom