Zijn we terug?

Users who are viewing this thread

Ik denk dat het een betere game is als die je tegenwoordig van AAA devs ziet. dit is een game die je al kunt spelen, al moeten ze de crashes nog oplossen. ik zie het eerder positief in dan negatief!
 
iCock reporting in.

Wat heb ik gemixte gevoelens over Bannerlord zeg. Aan de ene kant ziet het er allemaal vet tof uit, en er zit zeker een flinke dosis werk aan. Aan de andere kant zijn er veel issues voor een early access game waar 8 jaar aan gewerkt is, maar waar je wel volle mep voor betaald hebt. Vervolgens kunnen de Steam review patrollers duiken achter het early access label. :smile:

Als ik een refund kon doen zou ik het doen en wachten tot het spel af is. Maar helaas.

EDIT: en wat hebben ze in vredesnaam met het forum gedaan? De oude oude layout was vet tof. En nu dat ze het veranderd hebben naar (insert standaard Xenforo forum) hebben ze niet eens de moeite genomen om onze oude rollenspellen even weg te moffelen. :xf-mad:
 
Last edited:
Volle mep? Als het goed is heb je 10 procent korting gekregen.
Forum is helaas veranderd om met de tijd mee te gaan. Daarbij zijn wat features verloren en veel nieuwe opties bijgekomen. Wel heb ik zelf moeite met het navigeren en was ik zeer gehecht aan de oude stylesheet.
 
Er is een hele 10 euro af gegaan en vijf daarvan kwamen van Warband. Ik vind 40 euro nog steeds veel geld voor wat Bannerlord op dit moment is, early access excuus of niet. :/

Ik vind het nieuwe forum een achteruitgang, jammer genoeg. Oude forum had een eigen stijl. Geen idee wat ik van dit Xenforo gedoe moet maken en zoals je zegt, ik heb geen idee hoe ik het moet navigeren. Maar ik denk dat ik ook niet lang blijf, wou alleen weten wat de reactie is op Bannerlord. Zolang de meeste gebruikers er mee overweg kunnen is het goed, denk ik zo?
 
Back
Top Bottom