World of Tanks

Users who are viewing this thread

In vergelijking met andere tanks van hetzelfde niveau is die tiger zeker zwak.
Iedereen die ik zag die er eentje had vond die slecht
 
Het is best wel een leuke tank als je weet hoe je ermee moet spelen, NIET DE HEAVY TANK UITHANGEN dus. Je bent meer een soort van stevige TD met snelle turret. Hij heeft heel goekope ammo voor zn tier:

1 schot long 88': 250-300 credits, 1 schot met de T5E1 van de T29: 1000 credits
 
de tiger is een heavy tank maar is veel beter als je hem als TD speelt.

Pros:
[list type=decimal]
[*]goedkope ammo voor de beste tier 7 penetration gun
[*]veel HP (voor een TD)
[*]redelijk hoge rate of fire
[/list]

cons:
[list type=decimal]
[*]traag (trager dan in de realtiteit)
[*]sloom
[*]weining camo waarde
[*]armour onvoldoende voor zijn tier (100mm armour zonder angle hoort thuis in tier 5-6 heavy tanks (80mm met goede angle voor KV, 120mm met goede angle voor KV-3)
[*]de beroemde accuracy van de long 88' die de Duitsers hadden is compleet ****ed up. Hun guns zijn 0.1 accurater, maar doen over het algemeen minder damage, minder penetration, tragere tanks in dan in realiteit (vergeleken met hogere snelheid van Russische tanks, veeeel dichter bij de realiteit) en het feit dat er Russische tanks van na de oorlog IG zijn, die natuurlijk veel beter armour, moeilijkere weakspots hebebn, enz... Deze tanks werden gemaakt speciaal om te echten TEGEN de tiger etc...  => Russische bias van WarGaming
[/list]
 
ikke, mr ben wat inactief de laatste tijd:

Ik heb de volgenden:

M103
Tiger II
Type-59
T-34
Panzer IV
M18 Hellcat
M4 Priest
S-51
Marder II
T82
H35 Hotchkiss
Pz38H735 (F)
Panzer 35 (T)
KV-2
T34
T-50
en nog eentje wiens naam ik me niet kan herrineren.

In ieder geval, ik heb tier 1-9.
 
Roran 13 said:
Hangt ervanaf. Geen armour, snel, goede guns, maar na 6 schoiten 1 minuut herladen. Ik ga wel voor Franse artillery denk ik.
Ik heb hem inmiddels maar ik denk naarmate ik een beter kannon kan onderzoeken hij wel sterker wordt, hij is nu nog wel zwak :sad:
 
Back
Top Bottom