World of Tanks

Users who are viewing this thread

Hietala

Grandmaster Knight
Net begonnen met dit spel, iemand meedoen?

Voor degenen die het spel al kennen; wat mag ik verwachten en hoe zit het zowat ongeveer in elkaar, etc...
 
Heb het een tijdje niet gespeeld, maar ik wil het graag weer oppakken als de rest ook mee doet.

Dus wat zijn onze ingame namen?

Moi; Ramsketchum
 
Oooooooooooh, BULL****. Niewe patch heeft mijn garage helemaal beroofd.
 
Ik speel het ook sinds kort, heb een M3 Lee, de meest ***** *********** medium tank van't spel. Het heeft een turret voor de sier, waardoor hij gigahoog is en over obstakels geraakt wordt, terwijl de gun uit de rompp steekt en keilaag hangt...

Heb nog 10k xp nodig voor M4 Sherman of de 1 heavy
 
Ik kwam aan bij de M3 Lee en ben direct geswitched naar de gigantische sloop-ijzers van de Russen. Zodra je KV hit dan kan je eigenlijk zo door waltzen naar de IS-7, maar aangezien die gigantisch focked-op is in normale gevechten kan je die beter in een clan gebruiken en dan met de KV credits opsparen.
 
Ik zit nu ietsje verder  :grin:
de M3 is een beledging voor de spelers, maar mijn M4A3E2 jumbo sherman heeft evenveel frtonal armour als the T6-T7 American heavies, en een zalige 177mm turret.

Daarbovenop kan ik kiezen tussen de nog steeds geweldige 105mm derpgun of "the needler" de M1A2 76mm. Ik schiet elke 2 seconden naar de vijand met een goede penetration en een redelijke damage.

Ik heb net ook een KV gekocht en de 152mm derpgun erop gezet. De 1e game dat ik hem had 4 tanks ge-oneshot, en eentje net gemist en zn tracks gemold en 50% dmg door splash damage  :twisted:


Ik heb nu ook een pz III/IV, een soort van stevigere scout tank, omdat hij steeds in heel hoge tiers terecht komt, en daar is niets anders te dien dan scouten met een snelle tank als deze


En ik heb ook een T-50 Russische F1 tank gekocht. Echt grappig om rondjes te rijden rond light/medium/heavy/TD/SPG tanks te rijden en ze af the schieten.
Maakt niet uit wat, ik ben sneller  :twisted:



Mijn nick is Roran_Hawkins btw
Ik add jullie allemaal eventjes in mn friends list.


Wie wilt er eigenlijk nog WoT spelen? Anders kunnen we een clan maken  :grin: (daarvoor moet je wel betalen, wat ik niet mag)
 
heb net je stats gezien, je hebt maar 22 battles gedaan :???:

Zodra je een elite tank hebt met de goede modules erop wordt het pas echt leuk.
Mijn hoogste tank is tier 6 maar ik heb het meeste xp in 1 battle behaald met de MS-1 tier 1 tank :lol:
 
Ja en? Als een van de eerste tankjes zit je nog in een vrij goede groep, maar je wordt wel afgemaakt door die iets betere tanks. Als je dan een van die betere tanks hebt, zit je alweer in een onmogelijke groep waar ze letterlijk over je heen rijden....
 
stock tank=basistank zonder enige upgrades
company battles=iemand start een company (tijdelijke groep) 14 mensen gaan erbij, en moeten tegen een andere company vechten.


Niemand wil dit spelen?
 
Back
Top Bottom