Were Trek: Q-re - Game over, INNOCENTS WIN :iamamoron:

Currently viewing this thread:

Dago Wolfrider

Sergeant Knight
Adaham said:
You should totally read it, though, Soot! :meh:

Moose! said:
You know nothing Soot Snow.

:iamamoron: :lol: :iamamoron:
8r4_8.png

:iamamoron: :lol: :iamamoron:

Moose! said:
But is it a wagon of innocents or wolves?

Xardob should have just hammered himself.

Agreed.

Moose! said:
Dago who should I vote for?

Btw Rocco is innocent.

Don't know man. SootShade and Biggus Dickus seem honest(I would not lower my guard too much though, mostly with SootShade). There is nothing concrete against Xardob so far. I am waiting Roccoflipside's answer to SootShade's accusation, but I must say that he doesn't seem a traitor to me too, not much though. Jock seems the usual Jock, quite cautious and defensive. The others, I don't know.
Mayne Lord Brutus or The Doge of Benis since they posted once. I am voting Arch3r because he is lurking. Lurkers must die. Lynch them and let God sort them out. :twisted:

A lot of posts, quiet men, quiet. Let me make the questions. I had to change my post three times.

Crassius "Biggus Dickus" Curio said:
Moose! said:
Btw Rocco is innocent.
Oh he's very naughty, I can tell you that  :fruity:

That's for sure. :fruity:
 

Roccoflipside

Master Knight
So tbh, I was just sitting round waiting for it to be time to go to work and forgot I had already said that. May have also been the ganja...  :iamamoron:

Also, I had had several off-topic posts, and thought I should say something in-game.


Moose! said:
Also last game his play was masterful but now it’s not. So obviously innocent.

So masterful it got me killed  :iamamoron:

Still, appreciate the ore of confidence.

Crassius "Biggus Dickus" Curio said:
Moose! said:
Btw Rocco is innocent.
Oh he's very naughty, I can tell you that  :fruity:
Why do you think he's innocent tho?

Y'all should keep me around and see just how naughty I can be  :wink:
 
Greetings.  I am Worf, son of Mogh, and I do not like this Marowit lurking.  Makes him very suspicious to me.  Not his usual.  Perhaps he needs some prune juice.
ChcUA.gif
 

Catholic

Duke
WBWF&SNW
Dago Wolfrider said:
Xardob said:
Jock said:
It is, but we actually run the risk of hammering a guy on literally the first day. Would it be fun? Yeah. Would it be informative? About as much as my death on day two.  :wink:
Careful now, some people might accuse you of being too cautious.  :iamamoron:

Not me. There are two lurkers and two traitors, right?

Let's put some pression on them.

Unvote; Vote Arch3r

NO BALLS

Vote: Dago Wolfrider
 
You may be onto something there, Gul.  Warriors do not serve three masters so at least one of the Captains must be a traitor.  So sayeth Worf, son of Mogh.
 

Dago Wolfrider

Sergeant Knight
Marowit said:
Dago Wolfrider said:
Xardob said:
Jock said:
It is, but we actually run the risk of hammering a guy on literally the first day. Would it be fun? Yeah. Would it be informative? About as much as my death on day two.  :wink:
Careful now, some people might accuse you of being too cautious.  :iamamoron:

Not me. There are two lurkers and two traitors, right?

Let's put some pression on them.

Unvote; Vote Arch3r

NO BALLS

Vote: Dago Wolfrider

Is it because I did not vote you? I can always remedy it. :shifty:
Just kidding.
 

Arch3r

Count
M&BWBNW
There's an old saying: Fortune favors the bold. Well, I guess we're about to find out.

Hello everybody and why the **** are there already 8 pages?
 

Roccoflipside

Master Knight
Arch3r said:
There's an old saying: Fortune favors the bold. Well, I guess we're about to find out.

Hello everybody and why the **** are there already 8 pages?

Welcome! And probably because no one's scared us into silence by asking our predictions yet?  :iamamoron:
 

Roccoflipside

Master Knight
Also, I would like the record to show that as of last vote count I was voting Marowit not Xardabster. Just want that out there... :mrgreen:
 
Top Bottom