Welkom bij Taleworlds!

Users who are viewing this thread

Raz

Count
Welkom in het Benelux sub-forum van Taleworlds!

De taal die hier voornamelijk dient gesproken te worden is Nederlands, maar Frans óf Luxemburgs is ook toegestaan.

Je kan jezelf in deze topic introduceren, maar het kan ook gebruikt worden voor willekeurige praatjes. :wink:

In deze link vind je de Nederlandse patch voor M&B! Met dank aan Samipso.
 
Seconded :grin:

Everyone should download and install my language pack. It's still unfinished and un polished, so there are still things that need a fix.
Please help me and Bascavia10 improve the pack.

Iedereen zou mijn taal pakket moeten downloaden en installeren. Het is nogal ruw en nog niet af, dus zijn er nog dingen die veranderd moeten worden.
Help mij en Bascavia10 met de nederlandse vertaling. Hulp is zeer welkom.

 
hi everybody i'm Elrond from Tukish forums.i noticed the new "Benelux forum " and i want to say :


Onthaal aan de taleworldsforums in uw eigen taal en in uw eigen sub-forum!!!
 
Sorry for writing this in English since I don't know Dutch. First of all congratulations Raz for being a Language Moderator and may this forum be as useful for the ones who speak Dutch or French.  :smile:
 
hehe...Eindelijk een Nederlands forum :wink:
Very nice Raz! :grin: (in het nederlands klinkt dat een beetje gaar :lol:)
maar waar moet ik die nederlandse taal patch in neer gooien....ook in Modules..?
b.t.w. Very nice :wink:
 
Raz said:
De taal die hier voornamelijk dient gesproken te worden is Nederlands, maar Frans óf Luxemburgs is ook toegestaan.

Geen Vlaams? :mad:

Leuk leuk had dit nog niet gezien juist mijn oog laten vallen op dit forum.
 
Geweldig dat er nu ook een sub-forum is waar Nederlands gepraat kan worden! Ik hoop op een actieve community, en als er hulp nodig is: Gimme  a call! :grin:
 
Hallo allemaal, na al what op het engelse apprentice forum gezworven te hebben is het wel eens tijd om hier ook wat rond te kijken. Wel lekker om even nederlands te kunnen typen :wink:
 
Hey hey, Ik ken m&b ongeveer 2 uurtjes nu.
Maar ik ben er helemaal weg van, het is echt een uniek spelletje :grin:
Heb via monebookers gelijk een beetje geld overgemaakt, zodat ik mij de volledige versie kan aanschaffen.
Zijn alle updates die nog gaan komen hierbij inbegrepen?

Oja, vlaams is een apparte taal , ben zelf Belg :grin:
Vlaamse mensen spreken niet zo mooi en beschaafd zoals julllie Nederlanders meestal doen, no offence tho.

Anyway ik wens iedereen nog veel plezier op Mount & Blade!
 
Back
Top Bottom