Welkom bij Taleworlds!

Users who are viewing this thread

Zo zien mijn ogen er nu uit door al jullie spellingsfouten:
525670.jpg


Leer nu godverdomme toch eens schrijven! Wolfang heeft absoluut niets met OLL te maken. Stop met mensen af te schrikken die eventueel onze clan zouden willen joinen (niet Frank uiteraard).

@Frank: Wij zijn geen 12, gij wel. Ge hebt duidelijk het systeem nog niet door, dus geen toegang tot onze TS.
 
Je bent blijkbaar niet door de inniciatie heen, TOCH WOLFANG? TOCH? DOES THIS ENTERTAIN YOU?
 
Eburon said:
frankvg said:
Great,mate
Now lets go Hijack the game ARRR :grin:

Nu nog eventjes wat poen voorschieten bij mij ma/pa en dan moeten die het ff kopen XD
Gij zijt echt een kalf. Gierig en dom, een echte kees dus. Hoe kunt gij weten dat Warband dood is als ge alleen maar illegale servers kunt zien? Gebruik die erwt in uw schedel van tijd. Niemand speelt WFaS, dus ga uw 10€ maar verspelen en ga mensen op het WFaS forum lastig vallen zodat wij u zo snel mogelijk kunnen vergeten.
The **** Eburon, kalmeer eens. Het is niet omdat frankvg iets onnozels zegt da ge zo grof moogt doen.

Wat die moderator reports betreft: als het waar is dat hij het spel ooit heeft gekocht is er inderdaad geen sprake van piraterij en hoeft hij daarvoor niet gestraft worden. Maar toch bedankt om te rapporteren.
 
Hoi, ik ben Lethal Crow en zoals te zien is, nieuw hier.

Heb al wat mods van het forum gedownload en zat zelfs in een Engelse clan, maar vond het na een tijdje niet leuk meer.
 
Hmm... Moet ook maar eens proberen wat moderators te downloaden van het forum (o.o).

4653596083_4d5655d6c8.jpg
 
Back
Top Bottom