Welkom bij Taleworlds!

Users who are viewing this thread

Great,mate
Now lets go Hijack the game ARRR :grin:

Nu nog eventjes wat poen voorschieten bij mij ma/pa en dan moeten die het ff kopen XD
 
Ja maar dat bedoelde ik dus niet. Voor zover ik weet is het gebouwd op de Warband engine ( die, granted, niet ERG veel is veranderd sinds original. )
 
iCock said:
Ja maar dat bedoelde ik dus niet. Voor zover ik weet is het gebouwd op de Warband engine ( die, granted, niet ERG veel is veranderd sinds original. )
Mmh. Hij was gebouwd op de originele engine tijdje terug, en toen geport naar de wb engine zonder alle features van warband las ik net :O
 
Ah zo. Jawel dan had je een beetje gelijk. Ik denk dat jij iets anders bedoelde dan ik, namelijk dat ze mount&blade namen, native eruit haalde en WFaS erop gooide als mod. Jij doelde meer op de engine. :razz:
 
frankvg said:
Great,mate
Now lets go Hijack the game ARRR :grin:

Nu nog eventjes wat poen voorschieten bij mij ma/pa en dan moeten die het ff kopen XD
Gij zijt echt een kalf. Gierig en dom, een echte kees dus. Hoe kunt gij weten dat Warband dood is als ge alleen maar illegale servers kunt zien? Gebruik die erwt in uw schedel van tijd. Niemand speelt WFaS, dus ga uw 10€ maar verspelen en ga mensen op het WFaS forum lastig vallen zodat wij u zo snel mogelijk kunnen vergeten.
 
@Eburon Alweer zo'n aardige reactie van jou ....
Ik heb hier trouwens geen Kalf Avatar... KUCH jij wel KUCH (Stier of kalf is bijna hetzelfde)
Probeer nou ook is aardig te zijn tegen een klein jong...
Waar jij op reageert zeg ik toch dat ik WARBAND GA KOPEN EN NIET WFaS.
Gebruik uw ogen uit uw schedel van tijd.
Read the Mutha ** Reply's before you Mutha ** Post :grin:

Ik dacht dat het best wel dood was jah... Sorry hoor, mijn excuses
Kheb net even de demo gespeeld van WFaS....  .... Jullie hebben gelijk ... WFaS is bar slecht... Multiplayer kon ik dan nie doen maarja...
Ze Hebben niet eens Nieuwe muziekjes erin Gedaan.. gewoon de oude muziek :grin:

 
Ach Awdev, Eburon kan een hoop domme dingen verklaren, maar uiteindelijk zijn de mensen die erom lachen het domst.
 
frankvg said:
@Eburon Alweer zo'n aardige reactie van jou ....
Ik heb hier trouwens geen Kalf Avatar... KUCH jij wel KUCH (Stier of kalf is bijna hetzelfde)
Probeer nou ook is aardig te zijn tegen een klein jong...
Waar jij op reageert zeg ik toch dat ik WARBAND GA KOPEN EN NIET WFaS.
Gebruik uw ogen uit uw schedel van tijd.
Read the Mutha ** Reply's before you Mutha ** Post :grin:

Ik dacht dat het best wel dood was jah... Sorry hoor, mijn excuses
Kheb net even de demo gespeeld van WFaS....  .... Jullie hebben gelijk ... WFaS is bar slecht... Multiplayer kon ik dan nie doen maarja...
Ze Hebben niet eens Nieuwe muziekjes erin Gedaan.. gewoon de oude muziek :grin:
Ge vraagt onze mening, we geven die en dan verkondigt ge dat ge toch uw eigen gedacht gaat volgen, volledig gebaseerd op uitgevonden feiten (Warband is dood) die ge dan op 2 pagina's gaat staan verkondigen.

iCock said:
Ach Awdev, Eburon kan een hoop domme dingen verklaren, maar uiteindelijk zijn de mensen die erom lachen het domst.
Ja, ik ben diegene die domme dingen verklaart.  :lol:
 
Nee, ik. Want overduidelijk zijn alle Nederlanders zoals Frankvg. Hahahahahahaha!
 
media_l_3964361.jpg
 
Ik denk dat iedereen het met de Leider van de BNL-forum (lees:mijzelf) mee eens is wanneer hij zegt dat frangvbgfg de volgende straf krijgt;

-Death by duck.
 
Back
Top Bottom