WB Warband-Zengin olma rehberi

Users who are viewing this thread

Tatura

Rica ederim. hazır konu hortlamışken benim aklıma bişi geldi. yazmayı unutmuştum.

Ahmeraddan demir alıp jelkala ve yalen e götürenlere ;

Jelkala ve Yalen dende Balık alıp Ahmerrad a götürün. Boş boş gitmemiş olursunuz 1 e 2 net kar veriyor.

Git gel konya 6 saat paran 6 misli artsın :smile:
 

051998

Herşey Güzel açıkcası Ben ßu oyunu 2-3 aydır oynuyorum daha bilmediğim çok şey var ßu Bilgi güzel oldu Teşekkürler
 

Oz'

Sergeant
WBWF&SNWVC
dostum bu rehber o kadar işime yaradı ki . cok sagol . 36 günde yaklasık 20k para yaptım. saolasın
 

LxAlperxL

Sergeant at Arms
ben demir alcam ama demirler hep 100-200 arası oluyor ne zaman bakıyım
not:kervanlar gelmeden önce bakıyorum
 

frezman94

Veteran
WB
Usta bende jelkala dan binbir güçlükle ahmerrad a geldim.Sadece 2 parça demir var onlarda 230 civarı  :???:
 

aytuLe

Recruit
WB
frezman94 said:
Usta bende jelkala dan binbir güçlükle ahmerrad a geldim.Sadece 2 parça demir var onlarda 230 civarı  :???:

aynı sorun bende de var bayağı bir süre beklememe rağmen değişmedi demir sayısı hep 1 tane felan var.Neden olabilir sizce üstadlar ?
 

Tatura

En fazla 2 günde bir pazar güncellenir. yeni güncellendiyse 4 güne yakın beklemeniz gerekebilir.Fiyatlar değişkendir söylediklerim genellemedir.

Öğle saatlerinde bakın pazara. Sürekli kontrol edin. Kuşatma varsa fiyatlar oynar. Kervan gelmişse oynar.
 

Tatura

Ben bazen şehirden hiç ayrılmadan kar elde ediyorum.

Şehrin asker sayısı azalmışsa ,sık sık kuşatma alıyorsa ben içeri girip ucuz malları genelde demiri alır pusuya yatarım. tekrar kuşatma olunca 2 misli fiyata satarım.

70 Dinara demir alıp 250 dinar civarı sattığım çokca olmuştur. Aynı şehirde.
 

TA_Tatar_Han

14 parça demir aldım 140 dinara Curaw'dan, Reyvadin'e tanesi 440'dan sattım. Bir de Garip zırh ve kısa garip kılıç sattım.
 

TA_Tatar_Han

GökTürkHakaniKemal said:
Abi bna hydutlar saldırıyor nasl kaçıcm?Pramı flan alyolar :grin:

Düzgün bir atlı birliğin olsun, yakalayamazlar. Yakalarlarsa da düzgün birlikle dağıt onları. 40 kişiyse ve yetişirse senin suçundur.
 

Tatura

GökTürkHakaniKemal said:
Abi bna hydutlar saldırıyor nasl kaçıcm?Pramı flan alyolar :grin:

İlk başta anlatmıştım. karakter açarken yön bulma ve tespit etme yeteneği vermelisiniz. Sonra mümkün mertebe yük beygiri olmalı yanınızda. Tüccar karakter açınca zaten 1 tane veriyor. yük beygiri hızınızı artırır. çünki yükü o taşıdığından daha hızlı hareket edersiniz.

Yön bulma yeteneği haritada hızınızı artırır. Tespit etme yeteneği ise çevrenizi görme yeteneğinizi artırır. yani görüş alanınız genişler. Bir nevi dürbün olarak düşünün Tespit etme yeteneğini.

Ben bu sayede tek başıma kaçıyordum. tabii Durguba ve Ahmerrad arasında daha dikkatli ilerliyorum. yavaş yavaş etrafı süzerek.
 
Tatura said:
GökTürkHakaniKemal said:
Abi bna hydutlar saldırıyor nasl kaçıcm?Pramı flan alyolar :grin:

İlk başta anlatmıştım. karakter açarken yön bulma ve tespit etme yeteneği vermelisiniz. Sonra mümkün mertebe yük beygiri olmalı yanınızda. Tüccar karakter açınca zaten 1 tane veriyor. yük beygiri hızınızı artırır. çünki yükü o taşıdığından daha hızlı hareket edersiniz.

Yön bulma yeteneği haritada hızınızı artırır. Tespit etme yeteneği ise çevrenizi görme yeteneğinizi artırır. yani görüş alanınız genişler. Bir nevi dürbün olarak düşünün Tespit etme yeteneğini.

Ben bu sayede tek başıma kaçıyordum. tabii Durguba ve Ahmerrad arasında daha dikkatli ilerliyorum. yavaş yavaş etrafı süzerek.
Hacı atı sattım bn direk :grin: Nse Yeni char açarm :grin:
 

skywalker0191

Dediklerini yaptım ama Ahmerdadda demir bulamadım yeni açmıştım oyunu...
 

Apollo52

Master Knight
Baban:Gezgin bir tüccardı
Gençliğinde:grin:ükkan kalfasıydın
Hayatının ortalarında: Seyyar satıcıydın
Seni o karara iten:Sevdiğin birinin kaybıydı

Bu sayede gerekli statüler ile başlamış olacaksın.Gerisi rehberde Var zaten.
 
Top Bottom