Warband tråden!

Users who are viewing this thread

Rhodokguard

I den här tråden skall vi diskutera allt som har med warband att göra! Det vill säga stretegi, fusk, vapen, rustningar, borgar och så vidare. Jag ska stänga alla småtrådar och starta en huvudtråd. För att påbörja den här tråden så undrar jag vilken kompanjon ni tycker är bäst och vilken utrustning som just passar hen. Jag brukar köra så att kompanjoner som tillhör ett land får också en sådan rustning som är typiskt för det landet. Tex Alayen, honom brukar jag ge en vaegirisk rustning.

Min favorit är Rolf och jag brukar ge honom Samurai rustningen för att jag tycker den passar honom. Känn er fria att posta och kommentera! :grin:
 
Borde ha spelat mer Native. Fann den inte så roligt Singleplayer.
 
Gestricius said:
Borde ha spelat mer Native. Fann den inte så roligt Singleplayer.
Jag brukar alltid köra Native när jag spelar MP för att så fort jag kör något annat måste jag ladda ned någon module och jag vet inte om det är så bra att göra det eller ej.

EDIT: Har aldrig lyckats klara singleplayer, spelet har bara kraschat och det har blivit en massa buggar :sad:
 
Fy fan vad jag hatar vildhjärnor och teamdräpare. Någon idiot som heter Glubscher gav sig på mig när jag spelade MP :mad:.
 
Rhodokguard said:
Gestricius said:
Borde ha spelat mer Native. Fann den inte så roligt Singleplayer.
Jag brukar alltid köra Native när jag spelar MP för att så fort jag kör något annat måste jag ladda ned någon module och jag vet inte om det är så bra att göra det eller ej.

EDIT: Har aldrig lyckats klara singleplayer, spelet har bara kraschat och det har blivit en massa buggar :sad:
Måste du ladda ner en mod för att spela en mod? VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 
Othurin said:
Rhodokguard said:
Gestricius said:
Borde ha spelat mer Native. Fann den inte så roligt Singleplayer.
Jag brukar alltid köra Native när jag spelar MP för att så fort jag kör något annat måste jag ladda ned någon module och jag vet inte om det är så bra att göra det eller ej.

EDIT: Har aldrig lyckats klara singleplayer, spelet har bara kraschat och det har blivit en massa buggar :sad:
Måste du ladda ner en mod för att spela en mod? VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja så fort jag ska ansluta mig till en server med en mod, till exempel mercenaries så tjatar datorn att jag måste instellera en "module". Problemet är att jag har för dåligt internet för att kunna installera den.
 
Back
Top Bottom