Warband Donma (Takılma) Sorunu!

Currently viewing this thread:

Status
Not open for further replies.

kierra

Baron
WBWF&S
Viktor Reznov said:
@forum adam cidden sağ ol..Donma korkusundan ayaları yükseğe çekemiyordum şimdi full :grin:
Önce bende hiç donmuyordu, 10-15 dk sonra gene başladı bende sinirlenip format attım :smile:
 

ardabaris

Recruit
arkadaşlar bende bir sorun var oyunu kaydedip çıkıyom tekrar girince adamın tipi kaymış çıplak görünüyor yiyecek moralleri +0 yani bu hep oluyor bu yüzden oyundan soğudum :sad: lütfen yardım edin

şimdiden teşekkürler
 

scalkar

Recruit
forum adam said:
WALLAHİ ÇÖZÜMÜ BULDUM.

PACTH YAPINCA ASLINDA TEK İŞLEMCİ İLE ÇALIŞIYOR!.

OYUNA BAŞLAMADAN ÇIKAN PENCEREDEN AYARLARA GİRİN TEK İŞLEMCİ İLE ÇALIŞ DEYİN WALLAHİ ÇÖZÜYOR.AYNISI BENDE WARDI.

İNTEL PENTİUM DUAL CORE PROCESSOR (2.50 GHZ)

1 GB ATI RADEON HD 3400 SERİES!

V1.00 İLE OYNARKEN HİÇ SORUN YOKTU.SONRA BU V1.1134 MÜDÜR NEDİR ONU YÜKLEDİM ANAM ÖYLE KJASIYOR KASIYOR.TEK İŞLEMCİ İLE ÇALIŞTIRIN ÇÖZÜLÜR SORUN!!!!!!!!!!!!!
Sağol Şimdi Oyunu Baştan Kuruyorum Sürekli Donuyodu Şimdi Denicem Çok Teşekkürler
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom