Vlaanderen verklaart Nederland de oorlog

Users who are viewing this thread

Wolfang

Baron
Nederland is terug gegaan op het economisch gesloten akkoord tussen Vlaanderen en Nederland om de Schelde te Verdiepen en de stomme boerenland in zeeland onderwater te zetten.

Het nieuwe Nederlandse regering is een ****ing autistische regering, dit is een akkoord dat al sinds het regering Balkenende bestaat, en om dit te verkrijgen heeft het vlaamse ministerie de manier van tollen aangepast aan het Hollandse.

Als Antwerpen niet wordt verdiept dan verklaar ik Nederland de oorlog, of annexeer ik gewoon zuid-zeeland.

Dit is totaal onaanvaardbaar. Zonder de haven van Antwerpen verliest Vlaanderen misschien 30+% van zijn economische macht.

Ach ga toch weg. Vlaanderen is bull****.

De enigste waarheid hier is dat dit een autistische regering is.

Wolfang said:
Nederland is terug gegaan op het economisch gesloten akkoord tussen Vlaanderen en Nederland om de Schelde te Verdiepen
He? Wat laag. Echt?

Verbeek said:
Wolfang said:
Nederland is terug gegaan op het economisch gesloten akkoord tussen Vlaanderen en Nederland om de Schelde te Verdiepen
He? Wat laag. Echt?

Mja, was in de krant en op't nieuws aantal dagen geleden. Toen was ik nog niet un-banned :P

Ik heb dat niet gehoord, ik wist niet eens dat ze daarop terug konden komen.
Ze hebben ons eerst jaren aan het lijntje gehouden :?

Klootzakken.

Verbeek said:
Ik heb dat niet gehoord, ik wist niet eens dat ze daarop terug konden komen.
Ze hebben ons eerst jaren aan het lijntje gehouden :?

Klootzakken.
Mja het regering van die nieuwe kerel had in't begin gezegd dat al hun internationale akkoorden nog zouden gelden, nu gaan ze daarop terug...

De schelde is voor mij altijd reden genoeg geweest om oorlog te voeren.

Wolfang said:
Nederland is terug gegaan op het economisch gesloten akkoord tussen Vlaanderen en Nederland om de Schelde te verdiepen en hetstomme boerenland in zeeland onderwater te zetten.

De nieuwe Nederlandse regering is een ****ing autistische regering, dit is een akkoord dat al sinds het regering Balkenende bestaat, en om dit te verkrijgen heeft het Vlaamse ministerie de manier van tollen aangepast aan het Hollandse.

Als Antwerpen niet wordt verdiept dan verklaar ik Nederland de oorlog, of annexeer ik gewoon zuid-Zeeland.

Dit is totaal onaanvaardbaar. Zonder de haven van Antwerpen verliest Vlaanderen misschien 30+% van zijn economische macht.
Welke economische macht? :P Welkom terug.

Je hebt gelijk over de regering; stel IDI-****ING-OTEN die in het kader van bezuinigingen het onmogelijk maakt om een beetje te studeren wat je wil als je niet al rijk was toen je begon.

entochnogsteedsdatvliegtuigmaarkopen. En dat baggeren moet maar gewoon doorgaan lijkt me, waarom doen ze't eigenlijk niet?

Zeg dat plan om de schelde te barricaderen hebben we al eens eerder uitgevoerd, toen jullie nog spanjaarden waren, was zeer positief voor onze economie, maar die nieuwe regering zijn wel inderdaad een stel eikels maarja dan weer wij hebben er teminste 1!!!!

Hancelot said:
Zeg dat plan om de schelde te barricaderen hebben we al eens eerder uitgevoerd, toen jullie nog spanjaarden waren, was zeer positief voor onze economie, maar die nieuwe regering zijn wel inderdaad een stel eikels maarja dan weer wij hebben er teminste 1!!!!

ja maar zefls toen vlaanderen niet meer spaans was bleven we blokkeren alleen omdat we bang waren :D Lang leve hollandse gierigheid. Alleen nu hebben we de Navo en die zal het ons wel verbieden :P

Ik hoop dat jullie beseffen dat al jullie ingevoerde elektriciteit die van Frankrijk komt, door ons netwerk naar jullie stroomt (en jullie voeren vrij veel in). Moest ik mee onderhandelen ik zou dreigen met die doorstroom stop te zetten. Is zien hoe fars de kezen zijn als hun elektricteitsrekening verdrievoudigt of ze zonder stroom zitten  :wink:. Probeert dan nog maar is te besparen  :twisted:.

Back
Top Bottom