Vilka fraktioner tycker ni bäst om?(M&B warband)

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.

Rhodokguard

Hej jag undrar vad ni gillar för fraktioner, själv tycker jag om Rhodoks :grin:
 
Eh, i comp har alltid Vaegirs varit bra. Scimtars och Archers är inte att underskatta.

Hade nog sagt Rhodoks som min favorit faction. Bra vapen, bra sköldar och dom är roliga att spela som.

Khergits ör också gryma på oppna kartor.  :razz:
 
Thokan said:
Kan erinra mig ha spelat alla fraktioner förutom Vaegirs. Alla är bra på sitt vis, förutom Vaegirs som bara är kassa.

;_;
Jag som gillar Vaegirs.
Dock så får jag säga att mina favoriter är Nords/Vaegirs, om spjutvapen hade fungerat bättre i spelet hade Rhodoks lätt varit mina favoriter.
 
Thokan said:
Kan erinra mig ha spelat alla fraktioner förutom Vaegirs. Alla är bra på sitt vis, förutom Vaegirs som bara är kassa.
Den beskrivningen passar väl mer på Sarranids? Vaegirs har bäst pilbågsskyttar, framförallt för att de har bättre rustning än Nords. Alla är bäst på något, utom Sarranids. De har cav underlägset swadias, pilbågsskyttar underlägsna Vaegirs, Inf underlägset... allt?
 
Othurin said:
Thokan said:
Kan erinra mig ha spelat alla fraktioner förutom Vaegirs. Alla är bra på sitt vis, förutom Vaegirs som bara är kassa.
Den beskrivningen passar väl mer på Sarranids? Vaegirs har bäst pilbågsskyttar, framförallt för att de har bättre rustning än Nords. Alla är bäst på något, utom Sarranids. De har cav underlägset swadias, pilbågsskyttar underlägsna Vaegirs, Inf underlägset... allt?

Bambuspjut!

Också:
Thokan said:
Úlfheðinn said:
Eh, i comp har alltid Vaegirs varit bra. Scimtars och Archers är inte att underskatta.

Det är mestadels baserat på att jag tycker de är så fruktansvärt fula  :grin:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom