Vad spelar du just nu?

Users who are viewing this thread

Försöker spela Viking Conquest på min nya laptop men fpsen är skitdålig och hoppar från 120 till 0,9 när jag svingar mina vapen. :???:
Underligt då jag kan spela Dragon Age Inquisition utan problem..
Förövrigt så ger jag VC 7/10 Munkslavar i betyg. Mer om de fixar fpsproblemen och andra buggar i spelet.

attachment.php

 
Spelet har ennå ein del bugs som må fikses, men Eg syns då utviklerne har gjort en god jobb med å oppatere spelet så langt.
Eg har ihvertfall hatt det veldig kjekt med Viking Conqest! Har ein karakter med over 800 renown alerede  :smile:

Her har du da Tosti Jarl på sitt 90 mann krigskip fullpakket med brynjekledde krigere.
606D97EB7DA852AF23DEC7ACA50C8BEA94ACACC1
Et tilfeldig bilde.
C8AD7245CDFD196C4D68872FE1AA178DDE20DB6C
 
Jag spelar warband har ganska nyligen paserat 2700 timmar. Sen så spelar jag också wot, universalis, ck2 och hoi 2 då trean är otroligt tråkig
 
EUIVs karta är ju vidrig, klarar inte ens av att se på Venedigs gränser.  :razz:
 
Menar mer hur själva gränserna är dragna. Kolla på Lauenburg, sen kollar du på en historiskt tidskorrekt karta. Får fan Kart-OCD.  :razz:

maxresdefault.jpg
maxresdefault.jpg
 
Lige nu spiller jeg Crusader Kings 2 ... Et fantastisk spil, og nemt at gå til og fra når det er kedeligt på brandstationen, udover det er det Mount&Blade uden Combat, med langt mere politik, er vild med det!
 
Spelar, har spelat och kommer fortsätta spela Vermintide 2. Har blivit helt beroende av detta spel som äter det ena hundratalet timmar efter hundratalet timmar. Har nog inte varit så förälskad i ett spel sedan M&B-serien. :mrgreen:
 
Back
Top Bottom