Vad spelar du just nu?

Users who are viewing this thread

^Dina rymdskepp är ingen match för mina reformer!

Victoria II med alla DLC.
 
Ja, ****, synd för dig, men dom har gjort det så, så att man kan spela "co-op" och aven det mer klassika MMORPG stuket.

Dock så är en joystick helt nödvändig.
 
Det er et sjukehus med hovedbygg fra 1892 og tilbygg fra 1938 og 65. Er du klar over hvor tjukke betong/murvegger det jævla stedet har? De har holdt på å sette opp kontaktpunkter for intern wifi i snart to år. :lol:
 
Eg har drivi og spelt The Guild 2: Rennaisance i det siste når eg har tida. Begynte som vertshusinnehavar i Pressburg og no har eg over 300.000 i eigedom. Prøver å komma meg inn i politikken ved å drepa alle konkurrentane. Det er den enklaste måten å gjera det på har eg funni ut.  :smile:
 
Det er ganske artig, sjølv om det har ei bratt læringskurve og ein heil haug med problem. Det siste kan forsåvidt føre til ein heil del humoristiske situasjonar. Verdt å prøve!
 
Karakterar som blir fanga i ein evig runddans, politiske møte som aldri ender, rivalfamiliar som døyr ut slik at du vinn spelet utan å gjera ein skit o.s.v. Utviklarane har faktisk begynt å reparere ein del av feila no i det siste, og det er mykje som er betre enn før allereie.
 
Dansk viking said:
Spiller du med Legacy mod?

Interessant, eg visste ikkje at det fanst moddar til det spelet. Kult, det skal eg sjå på.  :smile:

Teofish said:
Urgrevling said:
Karakterar som blir fanga i ein evig runddans, politiske møte som aldri ender.
Høres ut som å være med i styret i grendelaget der jeg bor.

Å faen, eg veit akkurat kva du snakkar om.  :lol:
 
Back
Top Bottom