Vad spelar du just nu?

Users who are viewing this thread

Rhodokguard

Här kan vi diskutera dem spel som vi spelar just nu. jag kan börja: jag spelar Skyrim, jag är på nivå 7 och jag är en imperial.
 
Rhodokguard said:
Här kan vi diskutera dem spel som vi spelar just nu. jag kan börja: jag spelar Skyrim, jag är på nivå 7 och jag är en imperial.

Skyrim for the Nords! :lol:
Brukar spela främst som Nord, har alltid gjort det i TES. Orcer gillar jag med.
Skogsalver är också roliga att spela som.

Själv spelar jag en del spel.
Skyrim, World of Tanks, TESO.
 
Old Gods för Crusader Kings 2.

Försöker skapa Petty Kingdom/Duchy of Norrland men mina döttrar är dum i huvudet.
En mördade mig :S
 
I detta ögonblick så spelar jag battle for wesnoth Gruppspel. :razz:
Jag har just klarat av call of duty modern warfare 4 på Hard :smile:
 
"The Great War" mod'en til Napoleon Total War, som Norge. Har erobret hele Skandinavia, og alliert meg med Storbritannia og Russland (Ikke Frankrike!) mot Tyskland og Østerrike-Ungarn. Føles fantastisk når man endelig får maskingevær crews og tog-artilleri. Fiendene kommer ikke i nærheten av skyttergravene mine en gang. :grin:
 
Även jag spelar Napoleon Total War, försvarade mig mot grodorna i Pommern.

Varför var ni emot oss, Teo? Varföööööööör?  :cry:
 
Forgotten Hope v.2.0 for Battlefield 2. Utrolig digg å mer-eller-mindre kunne spille BF1942 med avsindig mye bedre grafikk, gameplay og våpenvariasjon.
 
Napoleonic Wars, och Mount and blade warband. Det är riktigt kul att delta i line battles :razz:. Jag spelar mest MP på Warband numera. Man har en del att göra, klanen som jag är medlem i och som är ganska ny, håller på att välja vilken flagga vi ska använda som klanflagga. Det vill säga vad motivet ska vara och så vidare.
 
Back
Top Bottom