Vad spelar du just nu?

Currently viewing this thread:

TheGranath

Sergeant
Best answers
0
Försöker spela Viking Conquest på min nya laptop men fpsen är skitdålig och hoppar från 120 till 0,9 när jag svingar mina vapen. :???:
Underligt då jag kan spela Dragon Age Inquisition utan problem..
Förövrigt så ger jag VC 7/10 Munkslavar i betyg. Mer om de fixar fpsproblemen och andra buggar i spelet.

Othurin

Master Knight
WB
Best answers
0
Vill handla med engelsmän så jag kan köpa soldater att plundra engelsmän med :sad:((

Best answers
0
Spelet har ennå ein del bugs som må fikses, men Eg syns då utviklerne har gjort en god jobb med å oppatere spelet så langt.
Eg har ihvertfall hatt det veldig kjekt med Viking Conqest! Har ein karakter med over 800 renown alerede  :smile:

Her har du da Tosti Jarl på sitt 90 mann krigskip fullpakket med brynjekledde krigere.
Et tilfeldig bilde.

Down2basic

Recruit
Best answers
0
Jag spelar warband har ganska nyligen paserat 2700 timmar. Sen så spelar jag också wot, universalis, ck2 och hoi 2 då trean är otroligt tråkig

Swissky

EUIVs karta är ju vidrig, klarar inte ens av att se på Venedigs gränser.  :razz:

Swissky

Menar mer hur själva gränserna är dragna. Kolla på Lauenburg, sen kollar du på en historiskt tidskorrekt karta. Får fan Kart-OCD.  :razz:

vigtor

Recruit
M&BWBWF&SNW
Best answers
0
Lige nu spiller jeg Crusader Kings 2 ... Et fantastisk spil, og nemt at gå til og fra når det er kedeligt på brandstationen, udover det er det Mount&Blade uden Combat, med langt mere politik, er vild med det!

Gurkhal

Sergeant
Best answers
0
Spelar, har spelat och kommer fortsätta spela Vermintide 2. Har blivit helt beroende av detta spel som äter det ena hundratalet timmar efter hundratalet timmar. Har nog inte varit så förälskad i ett spel sedan M&B-serien. :mrgreen: