Vad spelar du just nu?

Swissky

^Dina rymdskepp är ingen match för mina reformer!

Victoria II med alla DLC.

Delora Filth

Do you want to run this ship?
Marquis
Best answers
0
Heeeey. Ikke diss et av yndlingsspillene mine! :razz:

Det store minuset er at det er multiplayer. Kan ikke spille på jobb. :sad:

Úlfheðinn

Section Moderator
WB
Best answers
0
Ja, ****, synd för dig, men dom har gjort det så, så att man kan spela "co-op" och aven det mer klassika MMORPG stuket.

Dock så är en joystick helt nödvändig.

Delora Filth

Marquis
Best answers
0
Det er et sjukehus med hovedbygg fra 1892 og tilbygg fra 1938 og 65. Er du klar over hvor tjukke betong/murvegger det jævla stedet har? De har holdt på å sette opp kontaktpunkter for intern wifi i snart to år. :lol:

Anarion

Marquis
Best answers
0
Eg har drivi og spelt The Guild 2: Rennaisance i det siste når eg har tida. Begynte som vertshusinnehavar i Pressburg og no har eg over 300.000 i eigedom. Prøver å komma meg inn i politikken ved å drepa alle konkurrentane. Det er den enklaste måten å gjera det på har eg funni ut.  :smile:

Anarion

Marquis
Best answers
0
Det er ganske artig, sjølv om det har ei bratt læringskurve og ein heil haug med problem. Det siste kan forsåvidt føre til ein heil del humoristiske situasjonar. Verdt å prøve!

Anarion

Marquis
Best answers
0
Karakterar som blir fanga i ein evig runddans, politiske møte som aldri ender, rivalfamiliar som døyr ut slik at du vinn spelet utan å gjera ein skit o.s.v. Utviklarane har faktisk begynt å reparere ein del av feila no i det siste, og det er mykje som er betre enn før allereie.

Delora Filth

Marquis
Best answers
0
Urgrevling said:
Karakterar som blir fanga i ein evig runddans, politiske møte som aldri ender.
Høres ut som å være med i styret i grendelaget der jeg bor.

Anarion

Marquis
Best answers
0
Dansk viking said:
Spiller du med Legacy mod?
Interessant, eg visste ikkje at det fanst moddar til det spelet. Kult, det skal eg sjå på.  :smile:

Teofish said:
Urgrevling said:
Karakterar som blir fanga i ein evig runddans, politiske møte som aldri ender.
Høres ut som å være med i styret i grendelaget der jeg bor.
Å faen, eg veit akkurat kva du snakkar om.  :lol: