Vad spelar du just nu?

Currently viewing this thread:

Rhodokguard

Här kan vi diskutera dem spel som vi spelar just nu. jag kan börja: jag spelar Skyrim, jag är på nivå 7 och jag är en imperial.

TheGranath

Sergeant
Best answers
0
Rhodokguard said:
Här kan vi diskutera dem spel som vi spelar just nu. jag kan börja: jag spelar Skyrim, jag är på nivå 7 och jag är en imperial.
Skyrim for the Nords! :lol:
Brukar spela främst som Nord, har alltid gjort det i TES. Orcer gillar jag med.
Skogsalver är också roliga att spela som.

Själv spelar jag en del spel.
Skyrim, World of Tanks, TESO.

Othurin

Master Knight
WB
Best answers
0
Det självklara: Alltid Warband. 2431 timmar and counting.

Och ja, Skyrim hör till nordborna.

Swissky

Old Gods för Crusader Kings 2.

Försöker skapa Petty Kingdom/Duchy of Norrland men mina döttrar är dum i huvudet.
En mördade mig :S

Rhodokguard

I detta ögonblick så spelar jag battle for wesnoth Gruppspel. :razz:
Jag har just klarat av call of duty modern warfare 4 på Hard :smile:

Delora Filth

Do you want to run this ship?
Marquis
Best answers
0
"The Great War" mod'en til Napoleon Total War, som Norge. Har erobret hele Skandinavia, og alliert meg med Storbritannia og Russland (Ikke Frankrike!) mot Tyskland og Østerrike-Ungarn. Føles fantastisk når man endelig får maskingevær crews og tog-artilleri. Fiendene kommer ikke i nærheten av skyttergravene mine en gang. :grin:

Swissky

Även jag spelar Napoleon Total War, försvarade mig mot grodorna i Pommern.

Varför var ni emot oss, Teo? Varföööööööör?  :cry:

Delora Filth

Marquis
Best answers
0
Fordi jeg trengte skattepenga og infrastrukturen deres. Hadde ikke no olje i 1914. :razz:

Delora Filth

Marquis
Best answers
0
Forgotten Hope v.2.0 for Battlefield 2. Utrolig digg å mer-eller-mindre kunne spille BF1942 med avsindig mye bedre grafikk, gameplay og våpenvariasjon.

Best answers
0
Napoleonic Wars, och Mount and blade warband. Det är riktigt kul att delta i line battles :razz:. Jag spelar mest MP på Warband numera. Man har en del att göra, klanen som jag är medlem i och som är ganska ny, håller på att välja vilken flagga vi ska använda som klanflagga. Det vill säga vad motivet ska vara och så vidare.